reklama
Zmiany w F11 (dawniej: faceADDICTED) zbiegły się w czasie z ponownym przyznaniem agencji przez Media & Marketing Polska wyróżnienia „Interaktywna Agencja Roku 2018” w kategorii Transformacja oraz z bardzo pozytywnym odbiorem jej usług w badaniach satysfakcji Klientów. Przeprowadzony rebranding oddaje holistyczne podejście F11 (inaczej full screen) do prowadzonych działań. F11 stawia na dostrzeganie i efektywne wykorzystanie wszystkich narzędzi digital marketingu w kreowaniu pozytywnego doświadczenia marki, w konsekwencji gwarantując wzrosty w erze cyfrowej transformacji. W tym celu agencja F11 planuje akwizycje rozszerzające jej portfolio oraz nie rezygnuje z rozwoju produktów własnych. Cześć z nich jest już dziś wykorzystywana do obsługi leadów i generowania sprzedaży Grupy PGD, działań z zakresu predictive PR w zarządzaniu kryzysowym czy do produkcji kontentu.
Ewolucja w F11 to kolejny krok w naszym planie strategicznym. Przez ostatnie lata budowaliśmy pozycję lidera w kategorii komunikacyjnej, co potwierdza ponad 1000 zrealizowanych projektów, wysokie noty w badaniach satysfakcji klientów, kilkadziesiąt milionów złotych przychodu, ale też zdobyte nagrody jak np. jedyny w Polsce Grand Prix KTR za kreatywne wykorzystanie mediów digitalowych. Jako jedna z nielicznych agencji w regionie wyspecjalizowaliśmy się także w tematach trudnych jak zarządzanie kryzysowe czy też działania B2B. Dziś jesteśmy w stanie sprostać wszelkim wyzwaniom, które towarzyszą działaniom 360° marek w internecie – mówi Anna Robotycka, Managing Partner F11 Agency.
STABILNY WZROST
F11 Agency ostatnie lata wykorzystała do zbudowania stabilnej pozycji agencji posiadającej duże portfolio partnerów technologicznych oraz do budowy ekspertyzy i zaplecza know-how, by stać się partnerem pierwszego wyboru dla dyrektorów marketingu. Dzięki temu agencja realizuje skutecznie nie tylko projekty, w których wyzwaniem są zagadnienia związane z wizerunkiem marki, ale przede wszystkim ze światem danych, technologii oraz transformacji digitalowej. To właśnie projekty z kategorii digital transformation czy martech (technologia w marketingu) stanowią już prawie ¼ projektów realizowanych przez agencję F11
we współpracy z managerami C-level.
“Jako właściciele F11 mamy klarowną wizję rozwoju. Naszym celem jest bycie przewodnikiem dla marek w świecie digital. Odbiorcami naszych usług nie są już tylko działy komunikacji czy marketingu, ale przede wszystkim zarządy, które skupiają się na cyfryzacji, tworzeniu nowoczesnych produktów czy też na budowaniu ekosystemów wokół marek. Stąd też nasza współpraca m.in. z Harvard Business Review Polska czy stworzenie pierwszej polskiej mapy Martech Stack” – dodaje Piotr Krauschar, Managing Partner F11 Agency.
PROJEKTY MIĘDZYNARODOWE & ALIANSE
Zmiany, które wprowadza F11 nie odbyłyby się bez kilku mariaży. Przede wszystkim jako jedyna agencja z Polski F11 została członkiem Advertising and Marketing Independent Network Agency (AMIN Worldwide) czyli aliansu blisko 100 agencji full service z całego świata. Jest to kluczowe z perspektywy realizacji projektów na rynkach zagranicznych dla polskich Klientów jak doradztwo dla ukraińskiego oddziału Getin Banku, stałe działania dla rumuńskiego Microsoftu czy też wprowadzanie na polski rynek marek zagranicznych, jak chociażby irlandzki operator turystyczny Click & Go. To także preludium do działań na rynku amerykańskim, na którym agencja wystartuje z produktami branded content.