reklama
Kalicińscy.com to agencja full service z pełnymi kompetencjami w obszarze digital. Poprzez realizowane w ostatnim czasie projekty, agencja buduje swoje doświadczenie w prowadzeniu kampanii 360.
„W ostatnim czasie Kalicńscy.com przeszli spore zmiany, pojawiły się nowe projekty oraz nowi klienci w portfolio. Rozwój działu kreacji jest ściśle związany z poszerzaniem oferty agencji i realizacją kampanii telewizyjnych, radiowych i OOH.” – Kuba Kaliciński, CEO i Dyrektor Kreatywny Kalicińscy.com
Wzmacnianie poszczególnych działów agencji związane jest ze strategią rozwoju firmy, a nowy Dyrektor Kreatywny będzie wspierał Kubę Kalicińskiego w zarządzaniu działem kreacji Kalicińscy.com
Praca w Kalicińscy.com to nowe wyzwanie, zwłaszcza w kontekście kierunku, w którym zmienia się branża marketingowa, czyli coraz większej roli branded contentu w komunikacji świata marek. Dobrze odnajduję się w zespole Kalicińscy.com, ponieważ z jednej strony ma on bardzo silne kompetencje w obszarze digital, a z drugiej strony wizja rozwoju firmy zmierza w kierunku nowoczesnej agencji interdyscyplinarnej. Mam nadzieję, że wspólnie będziemy realizować kampanie, które przyniosą sukces naszym klientom, a nam dadzą satysfakcję z tworzenia nowej jakości w świecie reklamy. – Jacek Praszałek, Dyrektor Kreatywny Kalicińscy.com
Jacek Praszałek przez wiele lat związany był z międzynarodowymi agencjami reklamowymi m.in. Saatchi & Saatchi oraz DDB, gdzie pełnił funkcję Deputy Creative Director. Pracował przy tworzeniu zintegrowanych kampanii dla największych klientów, w tym Procter & Gamble, Toyota, Carlsberg, ING Nationale Nederlanden, T-Mobile, Wedel, Maspex oraz wielu innych. Jego działania zostały docenione przez jury najważniejszych polskich i międzynarodowych konkursów branżowych: KTR, Kreatura, Cannes Lions oraz Golden Drum. W swojej karierze kilkukrotnie zdobywał statuetki Effie – prestiżowego konkursu marketingowego, wyznaczającego rynkowe standardy efektywności działań komunikacyjnych.
Jacek Praszałek na stanowisku Dyrektora Kreatywnego pracuje z zespołem Kalicińscy.com od grudnia 2016 roku. Jest odpowiedzialny za tworzenie kreatywnych koncepcji komunikacji dla kluczowych klientów agencji oraz wspieranie Kuby Kalicińskiego w zarządzaniu działem kreacji.