reklama
Kampania pod hasłem „Jesteśmy u Ciebie” obejmuje obecność marki w takich stacjach jak RMF FM, Radio ZET, Antyradio, Meloradio i ChilliZet. Portal Nieruchomosci-online.pl będzie towarzyszyć słuchaczom m.in. przy popularnej audycji „Wstawaj, szkoda dnia” oraz przy prognozach pogody. Kampania prowadzona jest już od Wielkanocy i będzie kontynuowana w maju.
– Termin kampanii nie jest oczywiście przypadkowy. Majówka to zawsze szczególny czas na rynku nieruchomości. To wtedy, podczas chwili wytchnienia od pracy, najchętniej szukamy wymarzonych mieszkań, domów i działek. Przykładem mogą być statystyki z ubiegłego roku. Tylko 3 maja odwiedziło nas 323 tys. unikalnych użytkowników i był to najlepszy dziennik wynik w całym 2021 r. – mówi Karolina Kłujszo, marketing manager w Nieruchomosci-online.pl.
„Jesteśmy u Ciebie” to kolejna kampania radiowa portalu. Poprzednie były prowadzone z okazji powrotu Polaków do poszukiwań nieruchomości po okresie urlopowym (sierpień i wrzesień 2021 r.) oraz przy okazji ostatniego okresu świąteczno-noworocznego (grudzień i styczeń).
Portal Nieruchomosci-online.pl publikuje aktualnie ponad 260 tys. ofert biur nieruchomości, deweloperów i osób prywatnych. Jest liderem widoczności w Google wśród polskich serwisów z ogłoszeniami nieruchomości. Miesięcznie portal odwiedza średnio około 4 mln unikalnych użytkowników.