reklama
Cała kampania prowadzona jest wokół tematu sponsoringu biegu Poland Business Run przez GLS. Opiera się na 2 filarach. Jednym z nich jest konkurs na Instagramie, z Qczajem w roli głównej: https://www.instagram.com/p/C-40sE4P9VZ/
Drugi filar kampanii to komunikacja treningu dla uczestników Poland Business Run – agencja Insignia przygotowała landing page z wideo treningowym: https://zrobdobryruch.gls-poland.com.pl/
– Zdecydowaliśmy się na zaproszenie Qczaja, jako głównego bohatera kampanii, jako że jest to postać bardzo charyzmatyczna. Jest szeroko znany właśnie jako trener, a przy tym jest dowcipny i zabawny, a zależało nam na lekkiej komunikacji, pasującej do kampanii opartej na haśle “Zrób Dobry Ruch” – mówi Natalia Rączka, Influencer Manager, Insignia.
W kampanii wykorzystywane są działania programatyczne oraz działania na platformach social mediowych: Facebook, Instagram oraz TikTok.
Akcja konkursowa potrwa do początku września, a cała kampania do momentu biegu, który zostanie rozegrany 8 września w Krakowie (https://polandbusinessrun.pl/) i będzie brał w nim udział Qczaj.
Insignia realizowała akcję dla GLS związaną z biegiem Poland Business Run już w 2023 r. W tym roku przygotowuje kampanię o tej tematyce po wygranej w przetargu GLS na ten projekt.
Insignia istnieje już 25 lat. Jako agencja reklamowa z silnym DNA digitalowym zajmuje się komunikacją marketingową od strategii, przez kreację, SoMe czy Influencer Marketing, aż po zakup mediów. W gronie jej klientów znalazły się m.in. marki takie jak: Bosch, Siemens, Pekao SA, Kamis, Mars, Bakalland, Bielmar, Cukier Królewski, Bebilon, tołpa, Tauron, Unimil, Corny, Teekanne, Delecta.