X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Kappahl rozpoczyna współpracę z Creative Brand Stories w zakresie public relations

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

Kappahl rozpoczyna współpracę z Creative Brand Stories w zakresie public relations

reklama


Kappahl, jedna z wiodących skandynawskich sieci modowych, powierza obsługę swoich działań public relations grupie Creative Brand Stories. To kontynuacja i rozszerzenie dotychczasowej współpracy, która ma na celu wzmocnienie na rynku polskim pozycji marek należących do jednej z czołowych sieci odzieżowych w Europie Północnej.

– Nasza decyzja o stworzeniu Creative Brand Stories wynikała z potrzeby dostarczania marketerom kompleksowych rozwiązań w ramach experiential marketingu oraz wykorzystania doświadczeń i kompetencji wszystkich podmiotów naszej grupy, w szczególności w obszarach event marketingu, public relations czy influencer marketingu – wyjaśnia Monika Buchwald, CEO I Head of Creative & Strategy w Creative Brand Stories. – Współpraca z marką Kappahl jest idealnym przykładem, jak nasze zintegrowane podejście potrafi tworzyć spójne i angażujące historie marki, które skutecznie rezonują w różnych kanałach komunikacji – dodaje Monika Buchwald.

W ramach zintegrowanych działań komunikacyjnych agencje wchodzące w skład Creative Brand Stories zajmują się nie tylko działaniami public relations, ale również odpowiadają za kreację i realizację eventów promujących najnowsze kolekcje Kappahl oraz za tworzenie i koordynację wysyłek kreatywnych do twórców współpracujących z Kappahl.

– Te skoordynowane działania mają na celu umacnianie naszej pozycji na rynku modowym w Polsce poprzez skuteczną komunikację i rozszerzenie działań w zakresie PR. Współpraca z grupą Creative Brand Stories pozwoli Kappahl na realizację ambitnych celów marketingowych i dalsze wzmacnianie świadomości marki wśród konsumentów ceniących skandynawski design i jakość, jak i stawiających na odpowiedzialną modę, łączącą troskę o środowisko z elegancją i stylem – podkreśla Wirginia Gruszczyńska-Buchta, Marketing & E-Com Manager w Kappahl.

O Kappahl:

Założona w 1953 roku w Mölndal, na południu Szwecji, Kappahl Group jest wiodącą siecią odzieżową w krajach skandynawskich i jedną z czołowych w Europie Północnej. Posiada blisko 360 sklepów stacjonarnych w Szwecji, Norwegii, Finlandii, Polsce i Wielkiej Brytanii oraz rozbudowaną platformę e-commerce.

Więcej: https://www.kappahl.com/pl-PL