reklama
Cele kampanii to m.in. pobudzenie sentymentu wśród Millenialsów i zachęcanie do aktywnego rodzicielstwa, zainspirowanie ich do pokazywania swoim dzieciom jak wyglądało ich własne dzieciństwo, a także rozruszanie dzieci, które ciągle siedzą przed komputerami, znalezienie gier i zabaw niskobudżetowych oraz zachęcanie do wspólnego spędzania czasu na świeżym powietrzu. W kontekście celów marketingowych – budowanie świadomości i wizerunku marki Lajkonik Junior, budowanie lojalności klientów, jak również dotarcie do nowych konsumentów.
Osią akcji „Legendarna podróż do dzieciństwa” jest seria 4 konkursów, co tydzień pojawiają się nowe.
– Tak jak paluszki Lajkonik towarzyszyły kiedyś dzisiejszym rodzicom w dziecięcych grach, tak teraz Lajkonik Junior może zainspirować do nowych-starych zabaw. Zabieramy rodziców wraz z dzieciakami w podróż do krainy rozrywek z dzieciństwa dorosłych. Po drodze czekają na nas cztery przystanki, przy których zatrzymamy się, by odkrywać kolejne wspomnienia i inspiracje rodem z lat 80-tych i 90-tych. Każdy przystanek to zupełnie inna kategoria zabaw, jak też inspirujący i angażujący content na naszych kanałach, materiały od influencerów oraz kolejne konkursy – mówi Paweł Przybylski, senior creative planner w altavia.kamikaze.
– Kampania, którą przygotowaliśmy wpisuje się w trend na nostalgię i bazuje na retro-odniesieniach do lat 80-tych i 90-tych, które przywołują dziecięce wspomnienia w naszej grupie docelowej – dodaje Anna Michalec, senior account manager w altavia.kamikaze.
Konkursy wspierane są aktywnymi działaniami w Social Mediach (komunikacja ongoing’owa, influencer marketing i media płatne). Każdy z konkursowych “przystanków” trwa tydzień. Zaplanowane zostały wokół rozmaitych kategorii tematycznych. Na przykład – pierwszy konkurs, w kategorii Baśnie i legendy, to nawiązanie do audiobooka „Przygody Baltazara Gąbki”.
Jedno z zadań konkursowych stojące przed uczestnikami to opisanie: „Którego z produktów Lajkonik Junior użyłbyś, aby przechytrzyć Don Pedro i dlaczego/jak?”, a nagrody to: zestawy kodów do EmpikGo i przekąski Lajkonika Junior.
Altavia.kamikaze współpracuje z brandem Lajkonik od ubiegłego roku, po wygraniu przetargu. Zakres współpracy obejmuje działania w mediach społecznościowych – w tym m.in. bieżącą komunikację na Facebooku i Instagramie (kreacja postów, obsługa profilu, media płatne) oraz organizację aktywacji m.in. na platformie Tik tok.
Więcej na:
https://www.facebook.com/LajkonikPL
https://www.instagram.com/lajkonikpl/
altavia.kamikaze (dawniej Kamikaze) to działająca od 18 lat agencja strategiczno-kreatywna z digitalowym backgroundem. Wśród jej klientów znaleźli się m.in. Bricomarché, marki L’Oréal, Danone, Kaufland Polska, marki Coty, a także Polpharma czy marki Nestlé. Wspólnie z partnerami agencja rozwija się w sposób zrównoważony – ogranicza i kompensuje ślad węglowy. Dwa lata z rzędu agencja uhonorowana została złotym medalem EcoVadis. Wraz z Kaufland Polska zdobyła również nagrodę główną w kategorii Digital Marketing – Social Media w tegorocznej edycji konkursu Golden Arrow.