reklama
Maciej Sitek ma kilkunastoletnie doświadczenie w branży. W tym czasie pracował m.in. w agencjach: Albedo Marketing, TBWA/ Tequila, MUG, GPD i właśnie Chapter1.
Ostatnio, przed obecnym powrotem do Chapter1, pracował w agencji Kerris, gdzie jako Digital Account Team Lead zarządzał zespołem obsługi klienta.
W latach 2018 – 2020 był Senior Account Managerem w Chapter1, obsługując marki: Uber, Volkswagen, Vileda i Lech Pils. Odszedł z agencji by pracować po stronie klienta – objął wtedy stanowisko Marketing Managera w BrandLine Group (właściciel marek takich jak: Lionelo, Overmax czy Zeegma), a następnie awansował w tej firmie na stanowisko Head of Marketing.
Obecnie objął w Chapter1 stanowisko Senior Account Managera i będzie zajmował się obsługą marki Lech Pils.
– Praca po stronie klienta okazała się ekscytującym doświadczeniem i jestem bardzo zadowolony z tego okresu w moim życiu zawodowym, niemniej postanowiłem wrócić do Chapter1, przede wszystkim ze względu na niezależność i elastyczność pracy w agencji. Jednak najważniejszym powodem do powrotu był świetny i zgrany zespół –komentuje Maciej Sitek.
Maciej Sitek jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu (studia magisterskie na kierunku Marketing).
Agencja Chapter1 obsługuje markę Lech Pils od ponad ośmiu lat, w zakresie: strategii, kreacji, ATL-u, BTL-u, digitalu, sponsoringu, influencer marketingu, social media, produkcji wideo i fotograficznych. Agencja wspiera Kompanię Piwowarską również w zakresie działań HR, organizując kampanie komunikacyjne dotyczące akcji rekrutacyjnych w Tyskich Browarach Książęcych i Lech Browary Wielkopolski.
Chapter1 to poznańska agencja strategiczno-kreatywna posiadająca wieloletnie doświadczenie w tworzeniu zintegrowanych kampanii marketingowych. Agencja istnieje od 2013 roku. W gronie jej klientów znaleźli się m.in. Lech Pils, Bambino, Altax, NeoNail, Das WeltAuto, Vox, Urząd Miasta Poznania, UBER, Komputronik, SEAT, Volkswagen, Mastercard, York.