X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

MADOGZ wygrywa obsługę 360 OTOMOTO

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

MADOGZ z obsługą 360 marki OTOMOTO

reklama


W ramach współpracy MADOGZ odpowiada za kompleksową obsługę działań reklamowych OTOMOTO w tym strategię marki, komunikację 360 stopni, wsparcie w realizacji działań w obszarach ATL, mediów społecznościowych (Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn), public relations, content marketing i komunikację B2B.
Do zadań agencji będzie należało między innymi wdrożenie zaproponowanej strategii komunikacji i opracowanie nowej platformy kreatywnej dla marki OTOMOTO.
Poszukiwaliśmy partnera, który będzie umiał wydobyć potencjał komunikacyjny złożonego ekosystemu OTOMOTO i usług skupionych wokół zakupu i sprzedaży aut online. Zadania postawione przed agencjami wymagały głębokiego zrozumienia naszego biznesu i bardzo silnych kompetencji, zarówno na poziomie kreacji, jak i podejścia strategicznego. Propozycja MADOGZ najlepiej adresowała nasze oczekiwania we wspomnianych aspektach. Nie bez znaczenia był również model współpracy, który zakłada ścisłą kooperację zespołu agencji z działem marketingu OTOMOTO – mówi Łukasz Juskowiak, Head of Marketing OLX Motors/OTOMOTO.
Jesteśmy dumni i szczęśliwi, że OTOMOTO zdecydowało się powierzyć nam obsługę 360. Ma to dla nas szczególne znaczenie, bo oznacza poszerzenie dotychczasowej współpracy i dowodzi, że nasze codzienne działania zostały docenione. Pokazaliśmy, że posiadamy kompetencje, aby zapewnić klientom holistyczną obsługę 360, dostarczając przy tym najwyższą jakość i poziom usług. A wszystko to w modelu partnerskiej kooperacji, który jest wpisany w DNA MADOGZ – mówi Paweł Ostrowski, Strategy Director i Partner w MADOGZ.
Agencja MADOGZ od ponad trzech lat współpracuje z marką OTOMOTO. Do tej pory odpowiadała za komunikację marki w kanałach digital i wspierała OTOMOTO przy realizacji kampanii wizerunkowych. Efektem dotychczasowej współpracy jest kilkanaście nagród branżowych, które otrzymały projekty zrealizowane przez MADOGZ i OTOMOTO, w tym wielokrotnie nagradzany cykl „Prawdziwe historie”.
MADOGZ to agencja full serwis, wyspecjalizowana w działaniach z obszarów digital, produkcji video i public relations. Zespół MADOGZ tworzą specjaliści z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży marketingowej zdobytym w największych sieciowych agencjach. MADOGZ ma na swoim koncie projekty zrealizowane dla marek, takich jak: Candy, Continental, Czwórka Polskie Radio, Fixly.pl, OTOMOTO, GASPOL, Going. (Grupa EMPIK), Haier, Heineken, OleOle.pl, Papaya.Rocks, Uber Eats, Wyborcza.pl, Wirtualna Polska i Xiaomi.