X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Marka Ravensburger nowym klientem agencji Insignia

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

Insignia

reklama


Współpraca właśnie startuje, przygotowane zostały pierwsze dwie wspólne kampanie influencer marketingowe, wspierające dwie nowości w ofercie Ravensburger.

Pierwsza z nich to zestaw startowy GraviTrax Twist. Grupą docelową są dzieci 6-10 lat i ich rodzice. Agencja Insignia była odpowiedzialna za opracowanie koncepcji i realizację kampanii influencerskiej, wspierającej launch produktu (poinformowanie dzieci i ich rodziców o tej nowości i zachęcenie do zakupu).

GraviTrax to interaktywny system torów kulkowych, dzięki któremu można zaprojektować i zbudować własne tory wyścigowe, a następnie eksperymentować z grawitacją i prawami fizyki. Dzięki różnym ścieżkom, funkcjom i zestawom uczestnicy zabawy mogą kontrolować prędkość swojej kulki. Zestaw startowy GraviTrax Twist składa się ze 101 elementów, w tym 2 specjalnych: trampoliny i spirali, które dostarczają nieoczekiwanych zwrotów akcji. Zabawa z GraviTrax pobudza wyobraźnię, rozwija zainteresowanie nauką, a pełen wyzwań charakter zabawy motywuje dzieci do majsterkowania i myślenia poza schematami (więcej na: https://www.ravensburger.org/pl/produkte/gravitrax/index.html).

Druga z kampanii wspiera przeznaczoną dla starszych odbiorców grę karcianą „To nie kapelusz”, opartą na blefowaniu. „Blef” jest też słowem kluczem, wokół którego toczy się kampania influencerska (przykładowa realizacja: https://www.instagram.com/reel/C9zLMdMswwQ/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA%3D%3D ).

Celem kampanii jest wypromowanie gry wśród grupy dorosłych, jako idealnej m.in. na spotkania ze znajomymi. W obu przypadkach agencja Insignia odpowiada za opracowanie całościowej koncepcji, dobór influencerów oraz realizację kampanii influencerskiej.

Insignia istnieje już 25 lat. Jako agencja reklamowa z silnym DNA digitalowym zajmuje się komunikacją marketingową od strategii, przez kreację, SoMe czy Influencer Marketing, aż po zakup mediów. W gronie jej klientów znalazły się m.in. marki takie jak: Bosch, Siemens, Pekao SA, Kamis, Mars, Bakalland, Bielmar, Cukier Królewski, Bebilon, tołpa, Tauron, Unimil, Corny, Teekanne, Delecta.