X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Media People i Performance Media wygrały przetarg nowej marki napojów JUMI JUMI od GLADIO GROUP

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

reklama


JUMI JUMI to nowa na rynku marka napojów, dostępnych w smakach: truskawka, ananas, liczi, mango, banan, kokos, melon, pomarańcza, brzoskwinia, z dodatkiem Nata de Coco, czyli przysmaku w formie kostek o żelowej, sprężystej konsystencji, wytwarzanego w procesie fermentacji wody kokosowej. Nata de Coco to tradycyjny filipiński deser nazywany galaretką kokosową.

Głównym celem działań Media People i Performance Media będzie zbudowanie świadomości marki w grupie docelowej, którą stanowią osoby z generacji Zet i Alfa, w wieku 13-17 lat. Strategia komunikacji zakłada obecność marki w mediach społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram i TikTok, z największym naciskiem na TikTok. Istotnym elementem kampanii współprace z influencerami. W ramach działań reklamowych wykorzystywane zostaną formaty takie jak: wideo, programmatic, display i rich media. Pierwsza odsłona kampanii z hasłem \"Czujesz, że żujesz\" właśnie wystartowała i ma na celu przyciągnięcie uwagi młodych odbiorców.

Przygotowane na potrzeby przetargu materiały Media People i Performance Media wykazały doskonałą znajomość naszej grupy docelowej oraz dobrą analizę profilu konsumenta. Idealnie oddawały one ducha naszej marki, dlatego też zdecydowaliśmy się na powierzenie obu agencjom obsługi debiutu naszej marki na polskim rynku” – mówi Patryk Rychter, Brand Manager Gladio Group.

Spot reklamowy można obejrzeć tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=WOBjKkQ1j7E

Media People to niezależny polski dom mediowy, uzupełniony o dodatkowe kompetencje. Tworzy społeczność doświadczonych ekspertów mediowych, marketingowych oraz biznesowych. Zajmuje się planowaniem i zakupem mediów offline i online. Należy do WE_CAN, sieci niesieciowych firm marketingowych w 15 krajach CEE, zajmując się komplementarnymi usługami poprzez dedykowane, wyspecjalizowane w danych obszarach firmy. Zakres działań grupy jest bardzo szeroki – od doradztwa strategicznego, zintegrowanej komunikacji, planowania i zakupu mediów, kreacji, PR, eventów i wsparcia sprzedaży, po produkcje filmowe, marketing mobilny, CSR. Jest wydawcą unikalnego ANNUAL Report, kompendium wiedzy dla marketerów w CEE. Realizuje kampanie dla wielu klientów min. dla SMYK, MUBI, Kiwi.com, Riot Games, OlimpLabs, PSPO, A+E Networks, Energizer. Media People co roku jest w TOP 3 najwyżej ocenionych domów mediowych (niezależnych i sieciowych) w raporcie Media&Marketing.

Performance Media to polska agencja digital marketingu 360 stopni, rozwiązująca wszelkie potrzeby digitalowe swoich klientów end-to-end. Opracowuje strategie, tworzy kreatywne kampanie, zajmuje się zakupem mediów, przeprowadza audyty oraz oferuje zaawansowaną analitykę. Działa również na innych rynkach CEE, będąc swego rodzaju „hubem regionalnym” dla klientów międzynarodowych. Prowadzi kampanie również w innych regionach i na innych kontynentach – łącznie realizowała dla swoich klientów działania komunikacyjne na niemal 60 rynkach. Jest jedną z największych niezależnych agencji w CEE i jednym z największych partnerów Google w tym regionie. W Polsce należy do wąskiego elitarnego grona agencji (ok. 3 proc.) mających status Google Partner Premier. Performance Media zatrudnia blisko 400 pracowników, w 12 wyspecjalizowanych działach. W gronie jej klientów znalazły się takie marki jak m.in. AA (kosmetyki), Head&Shoulders, Herbal Essences, Herbapol, Gillette, Ikea, Möller’s, New Balance, OBI, Pantene, Samsung, Vistula, Volvo.

Jako pierwsza certyfikowana przez Google agencja w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Performance Media współpracuje bezpośrednio z Facebookiem w Warszawie, Genewie i Dublinie. Performance Media jest zdobywcą licznych nagród branżowych, w tym m.in. Effie Awards, Golden Arrow czy Mixx Awards Polska. W 2023 r. zdobyła także wyróżnienie w konkursie kreatywnym Kreatura.