reklama
MediaCom pozyskał nowego klienta w drodze przetargu. W ramach współpracy z CUK ubezpieczenia, agencja zajmuje się planowaniem i zakupem mediów. Umowa, podpisana na czas nieokreślony, obejmuje realizację ogólnopolskiej kampanii telewizyjnej, która wystartowała w maju.
CUK Ubezpieczenia oferuje największy w Polsce wybór dostępnych na rynku produktów ubezpieczeniowych i najszerszy zakres ochrony. W CUK oprócz ubezpieczeń komunikacyjnych (OC,AC i Assistance) czy standardowych zestawów produktów majątkowych, na życie i zdrowie, turystycznych, konsument znajdzie także ubezpieczenia rolne czy firm.
CUK Ubezpieczenia jest polską firmą, która w 2001 r. zainicjowała początek przełomowych zmian w sposobie sprzedaży ubezpieczeń, tworząc nowy model multiagencji. Dziś CUK posiada 500 placówek w całej Polsce oraz nowoczesne systemy sprzedaży online, porównujące setki ofert ponad 30 towarzystw ubezpieczeniowych. Firma została nagrodzona licznymi wyróżnieniami, w tym m.in. tytułem Multiagencji roku, otrzymała także Diamenty Forbesa.