X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

MessageFlow zastępuje REDLINK. Nowy rozdział w komunikacji marketingowej i transakcyjnej dla firm

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

Logo MessageFlow

reklama


– Przekształcenie REDLINK w MessageFlow to ważny krok w rozwoju naszej firmy. Wykorzystaliśmy 15 lat doświadczenia we wspieraniu przedsiębiorstw w komunikacji i budowaniu zaangażowania oraz lojalności klientów do stworzenia narzędzia umożliwiającego jeszcze skuteczniejsze działania marketingowe. Co istotne, teraz nasze usługi są dostępne na poziomie globalnym – powiedział Tomasz Pakulski, CEO w MessageFlow.

Nowa platforma zapewnia integracje z istniejącymi narzędziami technologicznymi za pomocą jednego API, co upraszcza zarządzanie komunikacją w różnych kanałach. MessageFlow dostosowuje także swoje rozwiązania do specyfiki lokalnych rynków, zachowując przy tym najwyższe standardy bezpieczeństwa danych (GDPR i ISO). Nad skutecznością działań klientów czuwa ponad 300 globalnych konsultantów.

Z rozwiązań oferowanych przez MessageFlow korzystają największe światowe marki, m.in. takie jak: IKEA, Rossmann, American Express, DHL, Coca-Cola. Narzędzie jest dostępne w  40 krajach, a komunikacja z jego wykorzystaniem jest prowadzona nawet na 180 rynkach.

Przez pewien czas MessageFlow i REDLINK będą funkcjonować równolegle, zapewniając klientom ciągłość obecnych kampanii. Istniejące konta REDLINK zostaną przeniesione na nową platformę w późniejszym czasie.