reklama
Mieszko Guć od roku pracował w polskim oddziale Httpool jako TikTok Client Partner. Do jego zadań należało budowanie relacji z nowymi i obecnymi klientami, pozyskiwanie i rozwijanie nowych gałęzi biznesowych, a także prowadzenie szkoleń dla klientów oraz agencji reklamowych.
Obecnie, jako Brainly Client Partner, będzie odpowiedzialny za sprzedaż powierzchni reklamowej na platformie Brainly w Polsce, będzie też wspierał rozwój tej platformy.
Brainly Client Partner to nowe stanowisko w strukturach Httpool.
Mieszko Guć ma 11-letnie doświadczenie zawodowe. Przygodę w branży mediowej rozpoczynał w portalu Trójmiasto.pl, a następnie pracował m.in. w Grupie Netsprint jako Global Key Account Manager i w agencji Vyral jako Account Manager. Do Httpool dołączył rok temu.
Brainly wywodzi się z Polski, ma centralę w Warszawie i jest największą na świecie platformą edukacyjną dla uczniów i studentów, ale również dla ich rodziców i nauczycieli. W sumie ma już ponad 300 mln użytkowników na całym świecie. Platforma skierowana jest przede wszystkim do uczniów, ale również do ich rodziców. Główne rynki dla Brainly to oprócz Polski: USA i Brazylia, Ameryka Łacińska, Indie oraz Indonezja.
W naszym kraju Brainly współpracuje w zakresie reklamowym na wyłączność z firmą Httpool.
Httpool jest częścią Aleph Group i największym na świecie globalnym partnerem reklamowym czołowych platform social mediowych, m.in.: Facebook, Reddit, TikTok, Twitter, Snapchat, Spotify, Warner Music, czy Brainly – reprezentuje je w ponad 50 krajach, będąc na części rynków Europy i Azji ich wyłącznym partnerem reklamowym. Firmy należące do Aleph Group reprezentują łącznie 35 najważniejszych platform społecznościowych na ponad 115 rynkach na świecie.
Httpool zajmuje się sprzedażą digitalowych rozwiązań marketingowych, które wspierają reklamodawców w dotarciu do ich odbiorców w maksymalnie efektywny sposób. Httpool posiada dogłębną znajomość reprezentowanych platform społecznościowych, innowacyjne rozwiązania technologiczne, zrozumienie specyfiki poszczególnych rynków lokalnych oraz świetnie wyszkolone zespoły ekspertów mediowych. Wszystko to pozwala bardzo precyzyjnie planować działania dla marketerów, by maksymalizować ich ROI.
Httpool ma siedzibę główną w Wielkiej Brytanii, a regionalne biura firmy znajdują się w Europie Środkowej, krajach skandynawskich, krajach bałtyckich, Bałkanach i WNP oraz w regionie Azji i Pacyfiku.