X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Monika Szyszka wzmacnia zespół agencji Kamikaze 

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

K MSZ

reklama


Monika Szyszka karierę rozpoczynała w 2015 roku, pracując w redakcji magazynu „Purpose”. Następnie pracowała m.in. w wydawnictwie Akapit Press, jako redaktor, w dziale redakcji i promocji. Od 2017 roku pracowała w agencji MakoLab, początkowo na stanowisku Junior Social Media Specialist, następnie Social Media Specialist, a od 2020 roku – Social Media Strategist. Obsługiwała klientów z branż takich jak: automotive, beauty, dom&wnętrze, farmacja, fintech.

W Kamikaze jako Strategy Planner będzie odpowiedzialna m.in. za planowanie strategii działań marketingowych dla klientów agencji, analizę briefów i zapytań, czy analizę i ocenę efektywności realizowanych projektów.

„Monika wzmacnia flankę strategiczną, wnosząc też doświadczenie praktyka działań social media z dużym udziałem budżetów reklamowych i silną orientacją na wyniki prowadzonych działań” – komentuje Michał Ryszkiewicz, partner zarządzający Kamikaze.

Monika Szyszka jest absolwentką studiów licencjackich i magisterskich na Wydziale Polonistyki Uniwersytetu Łódzkiego. Jest w trakcie studiów doktoranckich (na tym samym wydziale). Jej hobby to literatura XX wieku, w szczególności autorzy awangardy wiedeńskiej.

Kamikaze (www.kamikaze.digital) to działająca od 16 lat agencja strategiczno-kreatywna z digitalowym backgroundem. Wśród jej klientów znaleźli się m.in. Google, marki L’Oréal, Semilac, Danone, Super-Pharm, Kaufland Polska, marki Coty, Yves Rocher, a także Orange Polska czy Shell.

Od końca 2017 roku Kamikaze jest częścią Grupy Altavia.