X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

NapoleonCat wprowadził obsługę Google Reviews

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

reklama


NapoleonCat wprowadził obsługę Google Reviews

Polskie narzędzie do obsługi social media, NapoleonCat, umożliwia teraz klientom odpowiadanie na opinie pozostawiane przez użytkowników w Google. Nową funkcjonalność wykorzystuje już Biedronka.

Od marca 2019 r. klienci NapoleonCat obok obsługi stron na Facebooku, Instagramie czy LinkedIn mogą z tego samego miejsca zarządzać recenzjami klientów w Google. Google Reviews to część narzędzia Google My Business – wizytówki firmy widocznej w głównej wyszukiwarce oraz na Google Maps.

Nowa usługa jest szczególnie atrakcyjna dla firm posiadających rozbudowane sieci restauracji, sklepów czy oddziałów. Jednym z pierwszych klientów, którzy uzyskali dostęp do nowej funkcjonalności jest sieć sklepów spożywczych Biedronka.

Biedronka ma niemal 3 tysiące lokalizacji, które w samym styczniu 2019 zebrały ponad 47 tysięcy recenzji na Google Maps. Dzięki NapoleonCat możemy sprawnie monitorować i obsługiwać wszystkie lokalizacje z jednego miejsca – wyjaśnia Artur Pluta, Senior Digital Marketing Manager w Jeronimo Martins.

Wizytówka w Google My Business ma wpływ nie tylko na to jak szybko potencjalni klienci trafiają na informacje o firmie, ale także na podejmowane przez nich decyzje. Według badań serwisu Podium aż 93% klientów podejmuje decyzje zakupowe w oparciu o opinie innych użytkowników.

W przeciwieństwie do komentarzy pod postami, opinie klientów o firmie pozostawiane przez użytkowników w Google czy na Facebooku na stałe wpisują się w wizerunek marki. Dla firm posiadających fizyczne placówki, Google Reviews mają często większe znaczenie niż interakcje na facebookowym wallu. Wprowadziliśmy obsługę Google Reviews, bo chcemy, aby klienci NapoleonCat mogli z jednego miejsca zarządzać całym wizerunkiem swojej firmy w mediach społecznościowych – mówi Grzegorz Berezowski, założyciel i CEO NapoleonCat.

 

Sprawne moderowanie recenzji klientów oceniających lokalne biznesy i oddziały jest ważne nie tylko z punktu widzenia budowania reputacji. Aktywne zarządzanie wizytówką firmy w Google My Business ma wpływ na lepsze pozycjonowanie firmy, zwłaszcza w lokalnych wynikach wyszukiwania.

 

NapoleonCat to platforma do zarządzania komunikacją marketingową w mediach społecznościowych dostępna w modelu SaaS. Swoim klientom udostępnia stale aktualizowane narzędzia do moderacji dyskusji, analityki efektywności działań reklamowych oraz raportowania. Dostęp do aplikacji pozwala na zarządzanie obecnością marek w najważniejszych serwisach społecznościowych takich jak Facebook, Instagram, YouTube i Twitter. NapoleonCat jest jedynym oficjalnym polskim Partnerem Marketingowym Facebooka.