reklama
Bez wątpienia wielu użytkowników od dłuższego czasu wyczekiwało nowych rozwiązań. Co znalazło się w nowej wersji Senuto? W jaki sposób przebudowane zostały poszczególne moduły i narzędzia? Jak Platforma będzie się rozwijać w najbliższych miesiącach? Poniżej podsumowanie najważniejszych zmian i nowości.
Co nowego w Senuto?
Zmiany widać już na pierwszy rzut oka – nowe moduły i narzędzia, szata graficzna, logo oraz cennik. To jednak tylko wierzchołek potężnej góry lodowej :). Nowa Platforma Senuto powstawała równolegle obok pierwszej wersji aplikacji i jest jej kontynuacją, a nie oddzielnym zestawem narzędzi. Znalazły się w niej moduły znane już wcześniej z Senuto, takie jak Analiza widoczności czy Baza słów kluczowych. Zostały one jednak odpowiednio przebudowane, tak aby jeszcze lepiej pełniły swoje funkcje.
Oprócz nowej Analizy widoczności i Bazy słów kluczowych w Platformie Senuto pojawił się moduł Monitoring pozycji, w którym można sprawdzić dzienne pozycje swoich słów kluczowych w Google. Z poprzedniej wersji aplikacji przeniesione zostały także najważniejsze narzędzia, wspomagające codzienną pracę nad widocznością strony w Google. Oprócz nich w Senuto znalazły się również te zupełnie nowe.
Zrozumiesz swoją sytuację w Google
Nowa Analiza widoczności w Senuto pozwala sprawdzić wszystkie słowa kluczowe, na jakie dany serwis jest widoczny w Google. Oprócz informacji o frazach, dostaniemy takie dane, jak pozycje badanego serwisu na wybrane słowa kluczowe czy średnią miesięczną liczbę wyszukiwań frazy. Oprócz tego istnieje możliwość zbadania, czy w ostatnim czasie strona straciła lub zyskała jakieś frazy.
Do ciekawszych nowości należy również ranking widoczności stron internetowych w Google w podziale na ponad 400 tematycznych kategorii. Pozwala to na kompleksowe badanie rynku pod kątem SEO.
Wyszukasz słowa kluczowe do kampanii SEO w Polsce i zagranicą
Nowa Baza słów kluczowych Senuto działa we wszystkich językach i krajach. Narzędzie pozwala wyszukać frazy w oparciu o wpisane słowo, adres URL i domenę, co jest unikatową funkcją w tego typu narzędziach.
Co więcej, nowa Baza słów kluczowych wyszukuje nie tylko słowa z długiego ogona (long-tail keywords), ale również frazy powiązane semantycznie. Oprócz tego system pozwala zapisać zestawy słów kluczowych i udostępniać je klientom lub współpracownikom.
Nowość: Monitoring pozycji
Czy wiesz, jakie pozycje na najważniejsze frazy kluczowe zajmuje w Google Twój serwis? A konkurencja? Od teraz sprawdzisz to w Senuto, w module Monitoring pozycji.
Dzienny monitoring pozycji daje możliwość trzymania ręki na pulsie – obserwując wahania widoczności swojego serwisu na frazy, na których zależy Ci najbardziej, możesz odpowiednio reagować. Jeśli dodatkowo podłączysz w Senuto swoje konta Google Analytics i Google Search Console, będziesz mógł dokładnie przeanalizować swój ruch z wyników organicznych.
Co dalej?
Analiza widoczności, Baza słów kluczowych oraz Monitoring pozycji to trzy główne moduły rozwijane w Senuto. W nowej wersji Platformy zmienił się sposób zbierania i przedstawiania danych, dobudowane zostały kolejne narzędzia, zmieniono system filtracji i dodano nowe funkcje. To jednak nie koniec rozwoju Platformy, z której korzystają tysiące marketerów i SEO specjalistów w Polsce.
„Nie jest to jeszcze wersja ostateczna, ale cieszę się, że odzyskaliśmy pełną zdolność do rozwijania aplikacji. Wykonaliśmy dużo pracy, która pozwoli nam rozwijać nową wersję w sposób płynny i szybki” – pisze Damian Sałkowski na blogu Senuto.
W najbliższych miesiącach wydarzy się wiele, a przed zespołem Senuto dużo pracy i wyzwań.
Pełen opis wprowadzonych zmian i nowości znajduje się blogu Senuto: https://www.senuto.com/pl/blog/nowe-senuto-co-sie-zmienia/.