reklama
Piotr Kałużny jest absolwentem Uniwersytetu Łódzkiego, Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego (kierunek: Socjologia, specjalność: Zarządzanie Zasobami Ludzkimi). Karierę zawodową rozpoczynał w 2010 roku, a przez większą jej dotychczasową część działał w branży kulturalnej, pracując m.in. dla Narodowego Centrum Kultury, Fundacji Filmowej Se-Ma-For, festiwalu Camerimage, festiwalu Dwa Brzegi, czy Muzeum Kinematografii w Łodzi. Był też, w latach 2015-2017 Copywriterem i Link Builderem w firmie Bluerank.
W latach 2020-2021 pracował dla Łódzkiej Izby Przemysłowo-Handlowej, jako specjalista ds. marketingu, a ostatnio – przed przejściem do altavia.kamikaze – był kierownikiem działu promocji i reklamy w Teatrze im. Stanisława Jaracza w Łodzi.
Prywatnie zajmował się również prowadzeniem filmowego fanpage’a i pisaniem recenzji filmowych.
W altavia.kamikaze objął stanowisko Account Executive. Do jego zadań będzie należała opieka nad wybranymi klientami agencji (w tym m.in. Polpharmą), organizacja pracy przy projektach, nadzór nad poszczególnymi działaniami związanymi z klientami, koordynacja działań wewnątrz zespołu, a także współpraca z podmiotami zewnętrznymi, influencerami i innymi agencjami.
altavia.kamikaze (dawniej Kamikaze) to działająca od 17 lat agencja strategiczno-kreatywna z digitalowym backgroundem. Wśród jej klientów znaleźli się m.in. Bricomarché, marki L’Oréal, Danone, Kaufland Polska, marki Coty, a także Polpharma czy marki Nestlé. Wspólnie z partnerami agencja rozwija się w sposób zrównoważony – ogranicza i kompensuje ślad węglowy. Dwa lata z rzędu agencja uhonorowana została złotym medalem EcoVadis.