X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Polska agencja tworzy międzynarodową kampanię dla TikTok

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

Don't make ads!

reklama


Kampania na 7 rynków

Zadaniem powierzonym Welcome było stworzenie bannerów HTML5 i wideo w różnych formatach dla siedmiu zagranicznych rynków w siedmiu językach: włoskim, francuskim, niemieckim, hiszpańskim, australijskim angielskim, turecki i arabskim. Kreacje w różnych rozmiarach zawierają odmienne komunikaty, jednak opierają się o wspólny KV (key visual) kampanii.
W efekcie powstały 224 filmy wideo na podstawie ośmiu scenariuszy w czterech różnych formatach oraz 140 banerów w pięciu różnych formatach z czterema komunikatami. Dzięki innowacyjnej metodzie SMART produkcja reklam trwała siedem dni roboczych, a cały proces – wraz z poprawkami i akceptacją – zamknął się w rekordowym terminie 10 dni roboczych pomimo tego, że zespół składał się tylko z dwóch osób.