X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Ponad 180 kampanii zawalczy o złoto w digitalu. Zgłoszenia do IAB MIXX Awards 2019 zakończone

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

MIXX Awards 2019

reklama


IAB MIXX Awards kierowany jest zarówno do agencji reklamowych, jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji czy budżetu kampanii reklamowej. Do 13. edycji konkursu zakwalifikowanych zostało ponad 180 projektów.

Tak duża liczba zgłoszonych kampanii ogromnie nas cieszy. Odzwierciedla także historyczny moment, w którym wydatki reklamodawców na internet w Polsce przekroczyły wydatki na telewizję (badanie IAB/PwC AdEx Q1’12019[i]). Wraz z dynamicznym rozwojem naszej branży  rośnie też odpowiedzialność za jakość działań na rynku reklamy internetowej. Zwycięskie projekty, które wyłaniamy w IAB MIXX Awards przyczyniają się do jej podnoszenia poprzez wskazywanie najlepszych praktyk i kierunków rozwoju 

– mówi Włodzimierz Schmidt, Prezes Zarządu IAB Polska.

Dobrym obrazem sytuacji rynkowej jest popularność konkretnych kategorii IAB MIXX Awards. Pod tym względem swój bardzo udany debiut zaliczyła nowo wprowadzona w tym roku kategoria Content Marketing. To w niej otrzymaliśmy najwięcej zgłoszeń. Dużym zainteresowaniem cieszyły się też kategorie Best Use of Social Media oraz Innovation & Smart Solution

– dodaje Robert Wielgo, Członek Zarządu IAB Polska.

Projekty zakwalifikowane do konkursu zostaną poddane ocenie jury, w skład którego wchodzi kilkudziesięciu przedstawicieli agencji, wydawców, domów mediowych. Eksperci będą rozpatrywać projekty jako całość, biorąc pod uwagę zarówno strategię, kreację, wykonanie i wykorzystanie mediów, jak również rezultaty i ROI. Nad przebiegiem głosowania czuwa audytor-firma PwC.

W IAB MIXX Awards szukamy kampanii unikatowych. Muszą nie tylko najefektywniej zachęcać do interakcji z marką czy prezentować najskuteczniejsze rozwiązania, ale przede inspirować i wskazywać kierunki rozwoju branży. Takie wybitne kampanie mają szansę na złotą statuetkę. Wzorem lat ubiegłych nie zamierzamy stosować taryfy ulgowej, więc już sama nominacja w konkursie to ogromne wyróżnienie dla twórców projektu  – komentuje Anna Iller, Branded Content Manager, Allegro, przewodnicząca jury IAB MIXX Awards 2019.

Nominacje w 16 kategoriach zostaną ogłoszone do 12 listopada br., a pod koniec tego miesiąca statuetki trafią do rąk tych, którzy dziś liczą się w reklamie. Podczas MIXX Awards zostaną także wręczone nagrody za dokonania – Reklamodawca Roku, Agencja Roku, Dom Mediowy Roku, Człowiek Roku, a także Nagroda za szczególne osiągnięcia życiowe.

Uroczystą galę poprzedzi MIXX Conference – wydarzenie prezentujące najciekawsze i najbardziej inspirujące case studies  kampanii nominowanych do MIXX Awards. Tematy prezentacji przedstawione zostaną na początku listopada.

Więcej informacji: www.mixx-awards.pl

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ.

Partnerzy medialni: Gazeta.pl, Interaktywnie.com, Marketer Plus, Marketing przy kawie, My Company, Magazyn Online Marketing, NaTemat, NowyMarketing, Social Press, Wirtualna Polska Media

Współpraca: Newspoint, Havas Media Group, VMLY&R

[i] https://iab.org.pl/badania-i-publikacje/iab-polskapwc-adex-wydatki-na-reklame-w-internecie-wieksze-od-telewizyjnych/