X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Positionly i Monitori łączą się w Unamo, tworząc kompleksową platformę dla e-marketerów

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

unamo logo

reklama


Unamo to nowo powstała platforma składająca się z trzech modułów: Unamo SEO (monitorowanie oraz optymalizacja pozycji strony w wyszukiwarkach), Unamo Social Media Monitoring (monitorowanie wzmianek w internecie) oraz Unamo Conversion Web Analytics (optymalizacja konwersji i wsparcie analizy UX). Pozwalają one klientom na prowadzenie zintegrowanych działań marketingowych w jednym ekosystemie.

Przekształcenie obu firm w Unamo daje nam prawdziwą przewagę konkurencyjną. Postawiliśmy na integrację produktów oraz ich dostępność w obrębie jednej platformy. Dzięki temu możemy zaoferować klientom unikalne i dopasowane do ich potrzeb rozwiązania – mówi Grzegorz Kazulak, CEO Unamo.

Dostępność wszystkich usług w jednym interfejsie to ogromna wygoda. Klienci nie muszą już rejestrować się osobno do kilku platform i konfigurować każdej z nich pod swoje potrzeby. Jeden ekosystem pozwala w sposób prostszy, oszczędniejszy, szybszy, a przede wszystkim efektywniejszy prowadzić działania e-marketingowe – dodaje Hubert Wydrych, Head of Product, Unamo Social Media.

Unamo oferuje szeroki zakres funkcji w kilku opcjach abonamentowych, dzięki czemu z narzędzi korzystać mogą zarówno małe firmy, które stawiają pierwsze kroki na rynku, jak i duże korporacje czy doświadczeni marketerzy.

Chcąc rozszerzyć portfolio narzędzi e-marketingowych, rozmawialiśmy z wieloma firmami w segmencie monitoringu mediów.  Zgodnie uznaliśmy, że Monitori to najbardziej obiecujący partner z ogromnym potencjałem. Firma śledzi największą liczbę polskojęzycznych wypowiedzi, a także jako pierwsza w Polsce oferuje monitoring obrazu, który pozwala wychwytywać np. logotypy marek na materiałach graficznych – wyjaśnia Grzegorz Kazulak, CEO Unamo.

W nowo powstałej strukturze, CEO Unamo został dotychczasowy CEO Positionly Grzegorz Kazulak. Hubert Wydrych, CEO Monitori pełni funkcję Head of Product, Unamo Social Media.

Unamo sukcesywnie rozbudowywać będzie swoją ofertę o kolejne narzędzia, a nowości można spodziewać się jeszcze w tym roku. W skład nowej platformy wchodzi także przejęta przez Positionly w grudniu 2016 firma UsabilityTools, jako moduł Unamo Conversion.

Więcej informacji można znaleźć na stronie www.unamo.com.

 

Positionly to założony w 2013 roku startup, który oferuje specjalistyczne narzędzie do monitorowania pozycji serwisu w wyszukiwarce na wybrane frazy. Dzięki temu klienci mogą zdobywać więcej wartościowego ruchu na stronie, osiągać wyższe pozycje w rankingach oraz uzyskiwać przewagę nad konkurencją. Interfejs narzędzia jest na tyle przejrzysty, że z jego obsługą poradzą sobie zarówno osoby nieposiadające doświadczenia w SEO, jak i bardzo wymagający eksperci. W ciągu zaledwie dwóch lat Positionly zaczęło generować milionowe obroty, a rokrocznie zalicza stuprocentowy wzrost zarówno w liczbie pozyskanych klientów, jak i w wysokości przychodów. Obecnie z usług firmy korzysta ponad 2000 klientów, z czego ok. 80% pochodzi spoza Polski. Z końcem 2016 roku Positionly połączyło się z UsabilityTools – platformą oferującą narzędzia analityczne do optymalizacji konwersji oraz poprawy UX stron.

Monitori to działające od 2014 roku narzędzie do monitorowania social media oraz internetu, dzięki któremu w czasie rzeczywistym można śledzić wzmianki o markach, produktach czy usługach w sieci. Platformę wyróżnia największa ilość monitorowanych wzmianek w języku polskim, pełna funkcjonalność w każdym pakiecie, zaawansowany system porównań, alertowania i raportów oraz estymowany ekwiwalent mediowy. Innowacją na Polskim rynku, oferowaną przez Monitori, jest monitoring obrazów, który pozwala markom na śledzenie np. logotypów na materiałach graficznych. Z Monitori korzystają czołowe firmy z branży marketingowej, PR-owej, a także takie podmioty jak Comarch, TVN,  RMF, PHILIPS, Under Armour, RTV EURO AGD, Mercedes czy Murapol.