X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Samsung ponownie stawia na K2 Precise (aktualnie Altavia Kamikaze + K2)

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

Samsung Logo

reklama


K2 Precise będzie sukcesywnie rozwijać działania z wybranego obszaru digital dla Samsung. Stawiając na połączenie eksperckości i merytorycznego podejścia, agencja skupia się na dostarczaniu wysokiej jakości usług klientowi. Obustronne zadowolenie z dotychczasowej współpracy zaowocowało przedłużeniem jej na kolejny rok.

***

Altavia Kamikaze + K2

Altavia Kamikaze + K2 to organizacja powstała z połączenia Altavia Kamikaze oraz K2 Precise i K2 Create. Nowy podmiot łączy kompetencje Altavia Kamikaze – agencji kreatywnej i komunikacyjnej z technologicznym DNA, obecnej na rynku od 18 lat z kompetencjami K2 Create – agencji kreatywnej z 26-letnią historią, prekursora branży digital w Polsce oraz K2 Precise – specjalizującą się w kampaniach mediowych, w tym performance, SEO, content i rozwiązaniach martech. Spółki funkcjonują pod wspólnym brandingiem.

Grupa Altavia

Altavia to pierwsza niezależna globalna grupa specjalizująca się w usługach marketingowych dla retailerów. Założona w 1983 roku przez Raphaëla Palti, jej prezesa i dyrektora generalnego, Grupa oferuje rozwiązania w zakresie aktywizacji sprzedaży specjalnie dostosowanej do potrzeb branży retail. Obecna w 45 krajach na 4 kontynentach Grupa Altavia obsługuje ponad 500 marek i retailerów. W 2022 r. Altavia zatrudniała 2800 pracowników i osiągnęła obroty na poziomie 801 mln euro.