X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Studio kreatywne Lens That wyróżnione przez Facebooka

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

Accelerating_AR

reklama


Lens That, polskie studio specjalizujące się w tworzeniu filtrów rozszerzonej rzeczywistości dla marek, zostało wytypowane przez zespół Spark AR Facebooka do udzielenia wywiadu w ramach serii rozmów z liderami branży AR. W tym gronie znalazło się zaledwie 6 podmiotów z całego świata.

Seria “Accelerating AR” jest inicjatywą globalnego zespołu FB odpowiedzialnego za rozwój platformy Spark AR umożliwiającej budowanie rozwiązań z zakresu rozszerzonej rzeczywistości do zastosowania w marketingu. Są to zarówno proste i zabawne filtry zmieniające użytkownika w bajkowe postaci, jak i precyzyjne wirtualne przymierzalnie okularów i biżuterii, testery kosmetyków do makijażu, czy hiperrealistyczne modele 3D samochodów i mebli.

Facebook szacuje, że z filtrami AR styczność miało już ponad miliard użytkowników aplikacji z portfolio firmy. Nie dziwi więc, że marki coraz chętniej i coraz częściej sięgają po tego typu rozwiązania w swoich kampaniach – i że poszukują profesjonalnych partnerów, którzy mogą im je dostarczyć. Wywiad dla serii “Accelerating AR” jest potwierdzeniem, że Lens That jest takim właśnie specjalistą. Jest to spore i w pełni zasłużone wyróżnienie dla polskiej firmy, która w tej bardzo młodej dla marketingu dziedzinie ma na koncie już niemal 300 realizacji na ponad 40 rynkach na świecie, m.in. dla marek takich jak Coca-Cola, Netflix, Adidas, Calvin Klein czy Porsche.

Obok Lens That do wywiadów zaproszone zostały agencje i studia: MeshMinds z Singapuru, The Electric Factory z Urugwaju, Genius Ventures Inc. z USA, Avataar.me z Indii i Vetor Lab z Brazylii. W swojej rozmowie z Chrisem Pricem z FB Paweł Jarco i Jan Ożarowski omawiają dwie bardzo efektowne realizacje swojego studio, dla Skody oraz fundacji Rak’n’Roll, opowiadają o wyzwaniach związanych z takimi projektami, a także dostarczają dużą dawkę bardzo praktycznej wiedzy dotyczącej skutecznego wykorzystania AR w komunikacji marki.

Wywiad obejrzeć można tutaj: https://go.facebookinc.com/accelerating-ar.html?fbclid=IwAR1ENR88AtLr98Fs0NuU9b6kr5bcZ_OIHLwnMiNQSSJqKoWYLkQqaY5ssRo