reklama
Powodem, dla którego ustanowiono ten dzień był problem braku wody pitnej, który w tamtym czasie dotknął ponad miliarda ludzi na świecie. Pierwszy raz obchodzono go w 1993 roku.
Z tej okazji Aquaphor wspólnie z Take a Fruit postanowili zorganizować specjalną akcję w kilkunastu warszawskich biurach. Pracownicy wybranych biur wraz z codzienną dostawą świeżych owoców i warzyw od Take a Fruit otrzymają dzbanek filtrujący wodę marki Aquaphor. Dla firmy, której woda jest tak bliska Światowy Dzień Wody to idealna okazja aby przypomnieć innym, że należy używać jej oszczędnie zarówno w domu jak i w pracy. Akcja ma także uświadomić ludziom fakt, że odpowiednio przefiltrowana woda nadaje się do spożycia. Dodatkowo jej celem jest także wskazanie istotnego problemu, jakim jest utylizacja butelek po wodzie oraz ekologia i ochrona zasobów wodnych.
Z filtrów marki AQUAPHOR korzysta już ponad 15 milionów rodzin na świecie. Stale rozwijamy technologię i poszerzamy gamę produktową. Chcemy wyjść naprzeciw oczekiwaniom wszystkich, którzy dbają o zdrowie, pijąc tylko najwyższej jakości czystą wodę, a przy tym chcą być eko i nie zaśmiecać planety szkodliwym plastikiem – dodaje Marzena Lewandowska, Dyrektor Marketingu i PR Aquaphor Poland Sp. z o.o.