X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

TBM i Schulz brand friendly czwarty rok razem

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

tbm-schulz

Schulz brand friendly obsługuje w zakresie strategiczno-kreatywnym wszystkie marki należące do TBM: Tygryski, Non Stopy, Łapsy i Crunlighty, czyli słone oraz słodkie przekąski. Dobre wyniki i sukcesy, jakie odnotowała firma w 2017 zadecydowały o przedłużeniu współpracy.
Sprawna współpraca na linii klient-agencja, kreatywność w podejściu do tematu każdej z naszych marek i elastyczność w działaniu Agencji Schulz brand friendly spowodowały przedłużenie umowy na kolejny rok – potwierdza Specjalista ds. marketingu TBM – Aneta Połetek.

Marka Tygryski w kategorii Chrupek i Prażynek odnotowała procentową zmianę sprzedaży wartościowej na poziomie aż 47,0% w okresie 2016 vs 2015.[1] W ubiegłym roku została wyróżniona nagrodą „Przebój FMCG 2017”. Agencja Schulz brand friendly odpowiadała m.in. za obsługę PR, kampanię TV oraz digital marki. Współtworzyła również strategię dla gamingowej wersji chrupek Non Stop – Non Stop Gaming oraz przeprowadziła kampanię, w której wziął udział czołowy youtuber gamingowy – ReZigiusz. Prowadziła także całoroczną obsługę social media wszystkich marek z portfolio TBM.

W 2018 roku agencja Schulz brand friendly będzie kontynuowała współpracę z firmą TBM w zbliżonym zakresie.

[1] TBM za Nielsen – Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska jako suma rynków: Hipermarkety, Supermarkety bez Dyskontów, Dyskonty (metoda paragonowa), Duże sklepy spożywcze + sieci chemiczne, Średnie sklepy spożywcze, Małe sklepy spożywcze, Kioski, Stacje Benzynowe, Sklepy winno-cukiernicze, procentowa zmiana sprzedaży wartościowej w okresie 2016 vs 2015 w kategorii Chrupek i Prażynek.