reklama
Evenio to działająca globalnie firma, produkująca wydarzenia dla branży healthcare. Wyzwaniem z jakim się borykała było stworzenie unikalnego systemu identyfikacji, który będzie opowiadał o specyfice działalności Evenio oraz jej skali.
Celem jaki założyła fińska firma było wybranie projektu spójnego ze swoją misją. Tworzyć eventy na najwyższym poziomie, dla liderów opinii rynku healthcare z całego
świata. The Story dostarczyło rozwiązanie oparte o koncepcję „Smart Events Healthcare”. „Zależało nam na systemie identyfikacji, który sam opowiada o firmie. Przeprowadziliśmy kilka warsztatów z właścicielami, przeanalizowaliśmy w jaki sposób komunikują się marki na rynku organizacji wydarzeń oraz rynku zdrowia.”, podkreśla Dymitr Romanowski, założyciel The Story.
Praca dla Evenio to pierwsza aktywność The Story na fińskim rynku. Idąc za komunikatem Komisji Europejskiej, The Story chce skutecznie pozyskiwać klientów w państwie, którego 91% populacji regularnie używa internetu. Finlandia, ze swoim 4 miejscem w rankingu najbardziej internetowych krajów UE, wydaje się naturalnym środowiskiem dla firmy, która opiera swoje prace o metodologie design thinkingi storytelling.