reklama
Dobrosława Sudnikowicz karierę zawodową rozpoczynała w firmie Idemia, tworzącej rozwiązania IT z obszarów takich jak: weryfikacja tożsamości, płatności cyfrowe, internet rzeczy i wirtualizacja klasycznych narzędzi – pracowała w niej w latach 2017-2020. Od 2020 r. prowadzi również własną działalność, pod marką Dobra Graficzka (instagram.com/dobragraficzka/), współpracując z marketerami i agencjami, w tym m.in. właśnie altavia.kamikaze. W altavia/kamikaze jako Graphic Designer dołączyła do zespołu pracującego dla Shell. Dobrosława Sudnikowicz jest absolwentką Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi (kierunek Grafika).
Paulina Krawul karierę w branży rozpoczynała w 2014 roku, początkowo jako freelancerka (fotografia i grafika). Później pracowała m.in. w KL Trade i Aquafilter Europe, a ostatnio w agencji Faina Lifestyle, zajmując się przygotowywaniem zarówno materiałów digital jak i do druku, a także wykonaniem zdjęć oraz montażem krótkich filmów. W altavia.kamikaze zajmować się będzie przede wszystkim przygotowywaniem kontentu dla L’Oréal Luxe.
Paulina Krawul jest absolwentką Politechniki Łódzkiej na kierunku Wzornictwo Tekstyliów oraz podyplomowych studiów na łódzkiej Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi na kierunku Projektowanie Graficzne.
Ewelina Foltyńska również jest absolwentką Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi, którą ukończyła w 2021 roku i od tamtej pory pracowała w agencji The New Look, jako projektant graficzny. W altavia.kamikaze jej zadaniem będą prace przede wszystkim dla L’Oréal Professionnel.
altavia.kamikaze (dawniej Kamikaze) to działająca od 18 lat agencja strategiczno-kreatywna z digitalowym backgroundem. Wśród jej klientów znaleźli się m.in. Bricomarché, marki L’Oréal, Danone, Kaufland Polska, marki Coty, a także Polpharma czy marki Nestlé. Wspólnie z partnerami agencja rozwija się w sposób zrównoważony – ogranicza i kompensuje ślad węglowy. Dwa lata z rzędu agencja uhonorowana została złotym medalem EcoVadis. Wraz z Kaufland Polska zdobyła również nagrodę główną w kategorii Digital Marketing – Social Media w tegorocznej edycji konkursu Golden Arrow.