X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Wspólny wyścig, jeden cel – współpraca Survival Race & adCookie

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

adCookie rozpoczyna współpracę z Survival Race

reklama


W ramach współpracy adCookie zajmie się prowadzeniem działań performance, w kanałach takich jak Google, Facebook, LinkedIn i TikTok. Projekt prowadzony jest przez Magdalenę Bielawską – Digital Marketing Specialist, natomiast pełne prace w obszarze performance marketingu prowadzi Dominika Rozprzak – Senior Performance Marketing Expert.

“Niezmiernie cieszymy się z możliwości współpracy z adCookie. Słysząc o nich pozytywne opinie i czytając case studies, nie miałem wątpliwości – wiedziałem, że będziemy współpracować. Nasz team już nie może doczekać się pierwszych efektów!” – mówi Daniel Lewandowski, jeden z organizatorów Survival Race

Survival Race to wydarzenia sportowe odbywające się na terenie całej Polski. “Kiedy w nazwie wydarzenia pada słowo “SURVIVAL”, wiedz, że będzie się działo!” – jak mówią sami organizatorzy. Survival Race to pełne adrenaliny i emocji wydarzenie, gdzie uczestnicy pokonują przeszkody na specjalnie zaprojektowanym torze. Formuła Survival Race to nie tylko biegi z przeszkodami. To dwudniowy festiwal sportowy z masą atrakcji i zabawy dla dzieci i dorosłych.

“Współpraca z Survival Race to dla nas kolejne ambitne wyzwanie strategiczne. Brand pod wieloma względami wpływa pozytywnie na swoich odbiorców poprzez promowanie aktywnego trybu życia, podejmowania wyzwań czy aspekty integracyjne. Jako adCookie bardzo skupiamy się na pozytywnym wywieraniu wpływu we współpracy z naszymi klientami. Przez marketing na marki. Przez marki na ludzi. Przez ludzi na świat.” – dodaje Paweł Pałka, Head of Client Service adCookie

 

adCookie to agencja 360 digital, która 6 lat z rzędu jest jedną z najlepiej ocenianych agencji interaktywnych w Polsce w raportach Media&Marketing Polska. W zeszłym roku wyróżniona tytułem „Agencja Digital Roku 2021” w rankingu MMP „Agencje marketing services i digital 2021”. Blisko 50. osobowy zespół ma na swoim koncie ponad 1000 zrealizowanych projektów, 100 wspartych brandów na 12 rynkach dla takich marek jak: Zalando, Totalmoney.pl, Śnieżka, Euro RTV AGD, ING Bank Śląski, Leroy Merlin, Prymat, Castorama, BNP Paribas, Mobile Vikings, Medicover, Polaroid, Mosquito, Pora na Pola, Twoje Soczewki.