X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Z wizytą u „optoterapeuty” – Chapter1 stworzyła dla Fielmann miniserial „Za okularami”

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

FIELMANN - ZA OKULARAMI

reklama


Serial będzie można zobaczyć na Facebooku, Instagramie oraz stronie marketera (www.fielmann.pl). Ma 5 odcinków, które będą emitowane do 6 grudnia. Emisja wsparta będzie kampanią w social mediach.

Celem serialowego projektu jest komunikacja wyróżniających brand Fielmann benefitów oraz pokazanie tej marki jako uważnej i potrafiącej znaleźć odpowiednie rozwiązanie dla każdego klienta.

– Marka Fielmann zawsze wnikliwie stara się zrozumieć swoich klientów. Również i tym razem to oni stali się inspiracją do działań. Pomysł na kampanię powstał podczas rozmów agencji z pracownikami salonów optycznych. Okazało się, że „za okularami” klientów kryją się niezwykłe historie, które pokazują, jak różne potrzeby i motywacje mają odwiedzający salony „okularnicy” – mówi Krzysztof Drzazga, Head of Concept, Chapter1.

To właśnie pięć z tych autentycznych historii zostało sfabularyzowanych  w miniserialu wideo „Za okularami”, który jest głównym elementem drugiego etapu kampanii „Widzimy Twoje potrzeby”.

– Najbardziej zaskakujące są motywacje klientów. Są często bardzo dalekie od „klasycznego” podejścia, czyli: idę po okulary, bo nie widzę – dodaje Krzysztof Drzazga – Te potrzeby wynikają z osobowości, sytuacji życiowych, relacyjnych. Gdy słuchaliśmy tych historii, to kojarzyły nam się one nie tyle z salonem optycznym, co wręcz z gabinetem psychoterapeuty. Stąd pomysł, aby akcje umieścić w przestrzeni gabinetu „optoterapeuty”, który z uwagą wysłuchuje okularowych problemów i znajduje na nie rozwiązanie. Jest to, w sumie, trafna metafora tego, co robią pracownicy w salonach Fielmann.

Link do pierwszego odcinka: https://tinyurl.com/yv86vug7

Grupa Fielmann to notowana na giełdzie rodzinna firma z siedzibą w Hamburgu w Niemczech. Fielmann prowadzi ponad 1000 salonów optycznych w całej Europie, a w 2023 roku wszedł także na rynek amerykański. W Polsce firma posiada 54 salony oraz sklep internetowy (www.fielmann.pl).

Chapter1 współpracuje z Fielmann od kilku miesięcy, zakres współpracy Chapter1 obejmuje m.in. prace nad strategią komunikacji, przygotowania i realizację kampanii reklamowych, produkcję filmową, radiową i zdjęciową, aktywacje, jak również obsługę kanałów social mediowych marki.

Celem kampanii “Widzimy Twoje potrzeby” jest budowanie świadomości marki Fielmann na polskim rynku oraz promowanie okularów korekcyjnych i przeciwsłonecznych własnej marki, a ponadto zwrócenie uwagi na wyróżnialne atrybuty marki, takie jak m.in. bezpłatne badanie wzroku, szeroki wybór modnych oprawek, przyjazne ceny, ubezpieczenie okularów czy gwarancja satysfakcji. Grupa docelowa kampanii to kobiety i mężczyźni w wieku 23-55 lat, którzy już noszą okulary, jak również osoby, które będą je nosić po raz pierwszy.

Więcej na: www.fielmann.pl/twojepotrzeby

W salonach Fielmann klienci znaleźć mogą szeroki wybór okularów nowoczesnych i ponadczasowych klasyków, które oddadzą ich indywidualny styl i charakter, a wśród nich m.in.: okulary korekcyjne, przeciwsłoneczne, z filtrem światła niebieskiego, zarówno dla kobiet, mężczyzn, jak i dzieci. W ofercie Fielmann znajdują się tysiące wzorów oprawek, w tym najpopularniejsze i najmodniejsze marki światowe, takie jak Gucci, Ray-Ban, Prada, Tom Ford, Tommy Hilfiger czy Emporio Armani; jak również autorskie kolekcje (marki Fielmann), które cieszą się dużą popularnością ze względu na doskonałą jakość i cenę. Oprócz oprawek salony Fielmann oferują akcesoria optyczne oraz soczewki kontaktowe. Każdy klient może skorzystać z bezpłatnego badania wzroku. Specjaliści służą pomocą w doborze najlepszych soczewek korekcyjnych oraz zapewniają fachową konsultację na podstawie przeprowadzonego badania. Ponadto można skorzystać z ich wsparcia w dobraniu opraw odpowiednich do kształtu i rysów twarzy, fryzury i indywidualnych preferencji.

Chapter1 to działająca od 2013 roku agencja strategiczno-kreatywna posiadająca wieloletnie doświadczenie w tworzeniu zintegrowanych kampanii marketingowych. W gronie jej klientów znaleźli się m.in. Lech Pils, Bambino, Altax, NeoNail, Das WeltAuto, Vox, Urząd Miasta Poznania, UBER, Komputronik, SEAT, Volkswagen, Mastercard. Więcej na www.chapter1.pl