Schulz brand friendly od 2016 roku obsługuje wszystkie marki należące do Politana: Gosię, Amigo oraz Helios. Agencja wygrała kolejny przetarg i w 2018 roku również będzie obsługiwała pełne portfolio marek.
Schulz brand friendly obsługuje w zakresie strategiczno-kreatywnym wszystkie marki należące do TBM: Tygryski, Non Stopy, Łapsy i Crunlighty.
Czołowy polski producent wyrobów cukierniczych wdraża nową strategię komunikacji. Najnowsze spoty galaretek Fresh & Fruity i Mieszanki Krakowskiej można już oglądać w głównych stacjach telewizyjnych, kolejne kampanie wkrótce. Za strategię komunikacji i kreację odpowiada agencja Schulz brand friendly, za produkcję Lemon Film Studio, za obsługę PR Garden of Words Group, a za zakup mediów dom mediowy METs.
Wiodąca firma rynku w segmencie wierzytelności w Polsce uruchamia nową kampanię, opierającą się o ideę świętowania życia bez zadłużenia. Za jej kreację oraz strategię odpowiada agencja Schulz brand friendly.