Polski rynek content marketingu pod lupą. Stowarzyszenie Content Marketing Polska przeprowadziło obszerne badanie, aby poznać perspektywy i tendencje w branży oraz rzucić światło na przyszłość content marketingu.
O badaniu
Najnowsze badanie Stowarzyszenia Content Marketing Polska ujawniło trendy i zmiany w dziedzinie content marketingu w polskich firmach. Badanie przeprowadzono za pomocą internetowego badania ankietowego od stycznia do maja 2023 roku. Obejmowało 218 respondentów reprezentujących różne sektory, w tym dział marketingu, agencje reklamowe i wydawców. Za realizację badania odpowiadała firma iSlay.
W czwartek 21 września odbyła się także uroczysta premiera raportu w siedzibie Grupy WP i zgromadziła kilkudziesięciu reprezentantów marketingów firm.
Z raportu dowiesz się:
- czy i jakiej wielkości zespoły realizują strategie contentmarketingowe;
- co jest celem strategii marketingowej i jak długo jest wdrażania;
- jakimi rodzajami komunikacji posługują się firmy;
- jakie nośniki cieszą są najczęściej używane;
- jakie nośniki są najskuteczniejsze;
- w jaki sposób firmy promują swoje treści;
- czy mierzą działania contentmarketingowe i jakie wskaźniki biorą pod uwagę;
- ile inwestują w działania contentmarketingowe miesięcznie i rocznie;
- na co przeznaczają największy procent budżetu;
- jak firmy oceniają swoją efektywność;
- czy organizacje planują zwiększych budżet w 2023 roku;
Poznasz także perspektywę ekspertów z agencji, organizacji, wydawcy, marketera, badacza oraz Stowarzyszenia.
Czytaj więcej
lub