Rynek e-commerce w ostatnich latach, pod wpływem pandemii oraz sytuacji na świecie, prężnie się rozwijał i zmieniał. Jak pokazuje najnowszy raport Izby Gospodarki Elektronicznej „Dekada polskiego e-commerce”, zakupów przez internet dokonuje już 87% użytkowników – jest to 62% Polaków w wieku 16–75 lat. To dwukrotnie więcej niż 10 lat temu. Prowadząc markę lub chcą sprzedawać produkty więc przejść obojętnie obok takich danych obojętnie. Dla wszystkich tych, którzy rozpoczynają swoją przygodę z e-commerce lub chcą go rozwinąć, prezentujemy naszą najnowszą publikację.
O raporcie
W naszym najnowszym raporcie zatytułowanym „Rozwiń swój e-commerce krok po kroku” przeprowadzamy Cię przez różne etapy podróży w świat e-commerce. Począwszy od podstaw dotyczących założenia sklepu internetowego, wybór serwera, aspekty administrowania sklepem internetowym czy kwestie logistyki, przez zagadnienia związane z SEO, analityką, automatyzacja różnych procesów po obsługę klienta w social media i promocję e-sklepu.
W publikacji znajdziesz artykuły przygotowane przez dziennikarzy oraz ekspertów, wypowiedzi ekspertów – Prezes Zarządu Izby Gospodarki Elektronicznej, radców prawnych, przedstawicieli agencji, oprogramowań i platform dla e-commerce czy ekspertów bankowości i innych specjalistów. Przeczytasz także wywiad z Jakubem Dwernickim, założycielem i prezesem notowanej na głównym parkiecie GPW Grupy R22 SA, której częścią jest dostarczająca narzędzia wspierające rozwój biznesów w internecie spółka cyber_Folks SA. Na końcu zamieściliśmy słowniczek e-commerce.
Z raportu dowiesz się:
- jak wybrać serwer dla sklepu internetowego?
- o jakich aspektach administrowania należy pamiętać?
- dlaczego tak ważne jest SEO sklepu internetowego?
- co analizować i dlaczego warto to robić?
- jak wybrać dostawcę?
- o czym pamiętać w kwestii płatności?
- jak zabezpieczyć się w kwestii zwrotu?
- jakie możliwości daje automatyzacja marketingu?
- jak poprawnie dobierać słowa kluczowe?
- jak obsłużyć klienta w social mediach?
- jak promować sklep w sieci?
Partnerzy
Partnerem strategicznym raportu jest firma cyber_Folks.
Patronem merytorycznym publikacji są Izba Gospodarki Elektronicznej, Business Centre Club oraz Stowarzyszenie Content Marketing Polska.