X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Rozwiń swój e-commerce krok po kroku

W naszym najnowszym raporcie zatytułowanym „Rozwiń swój e-commerce krok po kroku” przeprowadzamy Cię przez różne etapy podróży w świat e-commerce.

Rozwiń swój e-commerce krok po kroku

Rynek e-commerce w ostatnich latach, pod wpływem pandemii oraz sytuacji na świecie, prężnie się rozwijał i zmieniał. Jak pokazuje najnowszy raport Izby Gospodarki Elektronicznej „Dekada polskiego e-commerce”, zakupów przez internet dokonuje już 87% użytkowników – jest to 62% Polaków w wieku 16–75 lat. To dwukrotnie więcej niż 10 lat temu. Prowadząc markę lub chcą sprzedawać produkty więc przejść obojętnie obok takich danych obojętnie. Dla wszystkich tych, którzy rozpoczynają swoją przygodę z e-commerce lub chcą go rozwinąć, prezentujemy naszą najnowszą publikację.

O raporcie

W naszym najnowszym raporcie zatytułowanym „Rozwiń swój e-commerce krok po kroku” przeprowadzamy Cię przez różne etapy podróży w świat e-commerce. Począwszy od podstaw dotyczących założenia sklepu internetowego, wybór serwera, aspekty administrowania sklepem internetowym czy kwestie logistyki, przez zagadnienia związane z SEO, analityką, automatyzacja różnych procesów po obsługę klienta w social media i promocję e-sklepu.

W publikacji znajdziesz artykuły przygotowane przez dziennikarzy oraz ekspertów, wypowiedzi ekspertów – Prezes Zarządu Izby Gospodarki Elektronicznej, radców prawnych, przedstawicieli agencji, oprogramowań i platform dla e-commerce czy ekspertów bankowości i innych specjalistów. Przeczytasz także wywiad z Jakubem Dwernickim,  założycielem i prezesem notowanej na głównym parkiecie GPW Grupy R22 SA, której częścią jest dostarczająca narzędzia wspierające rozwój biznesów w internecie spółka cyber_Folks SA. Na końcu zamieściliśmy słowniczek e-commerce.

Raport SocialPressZ raportu dowiesz się:

  • jak wybrać serwer dla sklepu internetowego?
  • o jakich aspektach administrowania należy pamiętać?
  • dlaczego tak ważne jest SEO sklepu internetowego?
  • co analizować i dlaczego warto to robić?
  • jak wybrać dostawcę?
  • o czym pamiętać w kwestii płatności?
  • jak zabezpieczyć się w kwestii zwrotu?
  • jakie możliwości daje automatyzacja marketingu?
  • jak poprawnie dobierać słowa kluczowe?
  • jak obsłużyć klienta w social mediach?
  • jak promować sklep w sieci?

Partnerzy

Partnerem strategicznym raportu jest firma cyber_Folks.

Patronem merytorycznym publikacji są Izba Gospodarki Elektronicznej, Business Centre Club oraz Stowarzyszenie Content Marketing Polska.

Reklama