Wyzwania blogerów w akcji Żywiec Zdrój Głupawka W kampanii biorą udział: Adrianna Skon, Olsikowa, Gram Paula, Cyprian! oraz Yoczook. Każdy nominowany youtuber będzie musiał podjąć wyzwanie, pokazać swoją Głupawkę i zaproponować kolejne dla innego uczestnika. Co więcej, po wykonaniu zadania vloger zachęci swoich fanów do włączenia się do zabawy i zaproponowania kolejnych wyzwań, podczas których dostanie Głupawki.
Fani, których Głupawki zostaną wybrane do realizacji, otrzymają nagrody w postaci biletów meet&greet na YouTube MeetUp – spotkanie z największymi gwiazdami polskiej sceny YouTube. Dodatkowymi nagrodami są bluzy z logotypem „Miszczów Głupawki” i dedykacją od youtubera.
Agencja VML przygotowała także landing page zabawy: miszczeglupawki.pl
Zobacz pierwszą Głupawkę, przygotowaną przez Yoczooka:
Linia trzech produktów Głupawka wspiera rodziców w zachęcaniu dzieci do picia wody. Poza wodą źródlaną, linia obejmuje również dwa warianty smakowe, które są pomostem pomiędzy wysoko słodzonymi napojami a wodą, która powinna stanowić większość wypijanych przez dziecko płynów. Żywiec Zdrój Zwariowana Poziomka i Wyczesane Jabłko nie zawierają konserwantów ani sztucznych barwników i mają wyłącznie naturalne aromaty. Na każdej butelce znajduje się skala „owocowej głupawki” podpowiadająca, w jakiej sytuacji najlepiej sprawdzi się dany wariant. Produkt dostępny jest w opakowaniach o pojemności 0,5 l, sugerowana cena wynosi 1,89 zł (woda źródlana) oraz 2,39 zł (warianty ze smakiem).
Koncepcję strategiczną i kreatywną kampanii z youtuberami przygotowała agencja VML Poland.