X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

"Holiday Trends Report", czyli co czeka commerce nie tylko w grudniu

Mikołajki, Święta Bożego Narodzenia i Sylwester – grudzień to tradycyjnie okres wzmożonych zakupów. I pomimo tego, że sprzedaż tradycyjna wciąż jest kluczowa dla wiodących producentów, a sklepy fizyczne odgrywają ważną rolę w procesach decyzyjnych konsumentów, to handel online rośnie i rósł będzie. Szacunki mówią globalnie o rynku wartym ponad 5 bilionów dolarów w 2022 roku. Jest zatem o co się bić, szczególnie dla firm o zasięgu międzynarodowym.

Odkryj swoje supermoce z Danonino

Każdy ma swoją supermoc, musi ją tylko w sobie odkryć. To właśnie wokół tej myśli zbudowano najnowszą kampanię Danonino, która jest skierowana na rynki rumuński i bułgarski. Za strategię, projekt komiksu, naklejki, spot TV oraz stworzenie assetów social media odpowiada VMLY&R Poland.

9 nagród i tytuł Agencji Roku IAB MIXX Awards 2021 dla VMLY&R

2 grudnia po raz piętnasty przyznano nagrody w konkursie IAB MIXX Awards, wyłaniając najlepsze kampanie digitalowe. Wśród najczęściej nagradzanych i wyróżnianych projektów znalazły się aż dwa zrealizowane przez VMLY&R: „Lepszy dom sprawdza się w sporcie” (IKEA x Decathlon) oraz „Mały Głód x Instant Reaction Ads” (Danone). Łącznie VMLY&R otrzymała aż 9 nagród, 2 wyróżnienia oraz tytuł Agencji Roku.

Actimel: Zbieraj Minionki i wspieraj odporność!

Actimel prowadzi regionalną kampanię z Minionkami w roli głównej. Aktywacja objęła cztery rynki europejskie: niemiecki, hiszpański, portugalski i włoski. Na konsumentów czekają tam aż cztery poziomy interaktywnej gry mobilnej związane ze światem Minionków – pierwszoplanowych bohaterów nowej kampanii marki. Wszystko po to, by dzieci bawiąc się mogły także wspierać swoją odporność.

11 nominacji w Innovation Awards 2021

Spośród zgłoszeń do tegorocznej edycji konkursu Innovation Awards jury wyłoniło grono nominowanych. Wśród nich znalazły się projekty zrealizowane przez VMLY&R Poland. Agencja powalczy o 11 statuetek. W konkursie nagradzana jest przede wszystkim nieszablonowość rozwiązań w danych kontekstach, a nie rezultaty ich wdrożenia. Głównym kryterium jest zmiana i potencjał jej oddziaływania w przyszłości.

VMLY&R z sześcioma statuetkami Effie Awards 2021

Jury 22. edycji Effie Awards przyznało nagrody za najbardziej efektywne kampanie. Wśród 58 nagród znalazło się 27 statuetek brązowych, 25 srebrnych oraz 6 złotych. Kampanie zrealizowane przez VMLY&R otrzymały 3 srebrne i 3 brązowe statuetki.

adidas inspiruje świat kobiecego futbolu do pokonywania barier i dostrzegania możliwości

Marka adidas przedstawia kolejną odsłonę kampanii Impossible Is Nothing, wspierając kobiecą piłkę nożną i sprawiając, by pasjonatki futbolu mogły zostać zauważone i docenione. To cel, który marka adidas realizuje na co dzień. Żeby to podkreślić, w czwartek 14 października adidas wraz z piłkarkami i influencerkami przejmą na jeden dzień portal newonce.sport, poświęcając wszystkie treści w stu procentach piłce nożnej kobiet.

Social commerce napędza szybki wzrost biznesu

Social commerce jest naturalnym rozszerzeniem dla codziennego wykorzystania mediów społecznościowych. Facebook, Instagram, Pinterest, TikTok i inne platformy social media powinny być brane pod uwagę przy tworzonych dziś strategiach ecommerce. VMLY&R Commerce w najnowszym opracowaniu "Driving Rapid Business Growth With Shops" wskazuje, co stoi za szybkim wzrostem zakupów w mediach społecznościowych i wymienia możliwości, jakie social commerce daje markom.