X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

#LubellaŁączy – zgotuj sobie obiad z influencerem

Marka Lubella, należąca do koncernu Maspex, wraz z agencją VMLY&R zachęca do pozostania w domach, jednocześnie ciesząc się smakiem wspólnego gotowania. W projekcie biorą udział najpopularniejsi polscy influencerzy. Za pomocą Instagrama od początku maja zachęcają Polaków do poznawania nowych przepisów oraz wspólnego gotowania w czasie kwarantanny, nie tracąc przy tym największej wartości posiłków – wspólnego celebrowania kulinarnych momentów.

Z IKEA odkryj dobrą stronę bycia w domu

Pełne dobrej energii, miliona pomysłów na siebie, wszystkich małych pasji i wielkich radości. Takie właśnie są nasze mieszkania i domy. W najnowszej kampanii IKEA zachęca do pozostania w domu dzieląc się pomysłami, by stało się to trochę łatwiejsze. Nasz dom kochamy zawsze – #niechzyjedom.

„Droga do dorosłości” – historie podopiecznych Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce

Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce ruszyło z nową kampanią, w której zachęca do przekazywania 1% podatku na rzecz opuszczonych i osieroconych dzieci. Seria reportażowych spotów opisuje historie dorosłych podopiecznych Stowarzyszenia, którzy opowiadają o swojej drodze do dorosłości i o roli, jaką w ich życiu odegrała otrzymana w Wioskach SOS opieka, miłość i poczucie bezpieczeństwa. Kampanię uzupełnia wyjątkowa sesja portretowa autorstwa Zuzy Krajewskiej.

Sieć VMLY&R w gronie 10-ciu najbardziej innowacyjnych firm reklamowych na świecie w 2020 roku

Portal FastCompany.com przygotował zestawienie 10-ciu liderów w branży reklamowej, opierając się na innowacyjności ich ostatnich działań. Wśród wyróżnionych znalazła się sieć VMLY&R. Jako uzasadnienie decyzji portal wymienia kampanię „Ostatni Twój Weekend” realizowaną przez polski oddział agencji oraz projekt realizowany dla Google i sieci Domino’s przez nowojorskie biuro VMLY&R.

Dawid Szczepaniak nominowany w konkursie AD WO/MAN Roku

Dawid Szczepaniak, executive creative director w VMLY&R Poland, zawalczy o tytuł AD WO/MAN Roku w kategorii Agencje reklamowe. Wśród nominowanych w plebiscycie magazynu "Press" znalazły się największe nazwiska z polskiej branży reklamowej.

Young Creatives Cannes 2020

Młodzi, zdolni i kreatywni z VMLY&R Poland tworzą aż 10 zespołów biorących udział w eliminacjach Young Creatives Cannes 2020.

Aleksandra Monczak stanęła na czele grupy biznesowej

Aleksandra Monczak, account director w VMLY&R, zarządza teraz nową grupę biznesową. Do jej obowiązków należy obecnie kierowanie pracą zespołu accountów oraz koordynowanie projektów dla klientów z branży technologicznej (Samsung i T-Mobile) oraz lidera rynku żywności dla niemowląt i dzieci – firmy Nutricia.