X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Szymon Krzysiak kolejnym strategiem w Insignia

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

Szymon Krzysiak (Insignia)

reklama


Szymon Krzysiak z branżą marketingu i reklamy związany jest od ponad 10 lat. Prowadził działania z zakresu strategii marketingowej zarówno w realizacji komercyjnej, jak i publicznej (miejskiej). Współpracował z takimi klientami prywatnymi, jak: Santander Consumer Bank, BP, Oknoplast, Neinver, Kruk S.A., Grupa SEB (Tefal), Teva Poland, Mazda, CEDC, a także publicznymi, jak Miasto Kołobrzeg, Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju, Ministerstwo Środowiska i Państwowa Inspekcja Pracy.

– Bardzo cieszę się, że do naszego zespołu dołącza doświadczony strateg i kolejna bardzo ciekawa osobowość. Szymon to analityczny umysł i złotousty mówca, który potrafi wnieść w projekt świeże spojrzenie i wyjątkową energię. Jestem przekonany, że jego umiejętności i doświadczenie przełożą się na fantastyczne efekty realizowanych przez agencję projektów – ocenia Tomasz Michalik, Chief Innovation Officer i współzałożyciel agencji Insignia.

Krzysiak odpowiedzialny będzie za kompleksową obsługę strategiczną klientów, w tym analizę konsumentów, konkurencji, trendów, opracowywanie mechanizmów sprzedażowych, budowanie portfela marek oraz tworzenie strategii launchingowych, repozycjonowania, budowania marki i komunikacji

Szymon Krzysiak jest absolwentem amerykanistyki na Uniwersytecie Jagiellońskim. Ostatnie osiem lat związany był z krakowską agencją reklamową Grupa Eskadra. W wolnym czasie realizuje się w branży eventowej, z sukcesem rozwijając własną markę. Doświadczenie jako animator i konferansjer zdobywał na największych scenach w Polsce i Europie.