Insignia rozpoczyna współpracę z marką Śniadaniowa
W wyniku wygranego przetargu na całoroczną obsługę, Insignia odpowiada za strategię, planowanie i zakup mediów oraz przygotowanie szerokich działań promocyjnych marki na rynek polski.
W wyniku wygranego przetargu na całoroczną obsługę, Insignia odpowiada za strategię, planowanie i zakup mediów oraz przygotowanie szerokich działań promocyjnych marki na rynek polski.
Insignia odpowiada za kreację oraz nadzór kreatywny i produkcyjny kampanii TEEKANNE. Spoty telewizyjne pod hasłem „I feel fruits!” pojawiły się aż na czterech europejskich rynkach – w Serbii, Słowenii, Czechach i na Słowacji. W Polsce kampania obejmuje działania digital. Realizacja kampanii to wynik wygranego przetargu, przeprowadzonego przez austriacką centralę marki.
Ruszyła tegoroczna kampania marki KAMIS promująca przyprawy i zioła w wygodnych słoiczkach. Za realizację działań w Polsce oraz adaptację formatów na rynek rumuński odpowiada agencja Insignia. Kampania trwa do końca lutego.
Pachnące cynamonem, goździkami i kardamonem – nie ma prawdziwych Świąt bez aromatycznych przypraw! Ruszyła świąteczna odsłona kampanii KAMIS „Nadaj świętom smak”. Oprócz szerokich działań promocyjnych w Polsce, koncept zadebiutował na dwóch rynkach zagranicznych ¬- w Rosji oraz w Rumunii. Za realizację kampanii odpowiada agencja Insignia.
Insignia rozpoczyna współpracę z marką Cukier Królewski. Agencja odpowiedzialna będzie w 2020 roku za całościową strategię komunikacji w zakresie digital marketingu.
Dział social media Insignia poszerza się o kolejną specjalistkę. Do zespołu prowadzonego przez Annę Ortman dołączyła Katarzyna Mazur. W agencji zadba m.in. o obsługę i moderację kont Alior Banku.
Koncepcję kreatywną kampanii świątecznej dla marki Kamis – czołowego producenta ziół i przypraw w Polsce – przygotowała agencja Insignia. Jest ona odpowiedzialna za przygotowanie działań digital marketingowych, współpracę z influencerami i współrealizację spotów reklamowych do internetu i tag-on do TV.
Wraz z końcem lipca Insignia rozpoczyna współpracę z Alior Bankiem. Agencja odpowiedzialna będzie za prowadzenie profili i kontakt z konsumentami banku we wszystkich kanałach social media. Obsługę powierzono zespołowi doświadczonemu w branży finansów i bankowości.
Do zespołu agencji digital marketingowej Insignia dołączył niedawno Szymon Krzysiak. Doświadczony specjalista objął stanowisko Senior Strategic Managera, odpowiedzialnego za realizację projektów klientów agencji.
Digital Strategy Director krakowskiej agencji Insignia został wybrany do prestiżowego grona jurorów czołowego polskiego konkursu dla marketerów. Zasiądzie w jury grupy odpowiedzialnej za projekty z branży motoryzacji, branded content oraz usług.