X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Zuzanna Motaska dołącza do działu social media INSIGNII

Zuzanna-Motaska_INSIGNIA_

Zuzanna Motaska objęła stanowisko dedykowanej social media specjalistki dla jednego z kluczowych klientów agencji – Bosch Home. Jest odpowiedzialna za kreatywną obsługę marki w mediach społecznościowych, a także śledzenie aktualnych trendów w komunikacji. We współpracy z zespołem zajmuje się także promocją platformy Akademia Smaku w ramach komunikacji marki na Facebooku i Instagramie.

Nowa kampania #ParadyżWMoimStylu marki Ceramika Paradyż

paradyz-holiday

Wraz z początkiem kwietnia 2018 rozpoczęła się kolejna kampania marketingowa marki Ceramika Paradyż pod hasłem #ParadyżWMoimStylu. W ramach konkursu Klienci mogą wygrać wakacje marzeń oraz vouchery do salonów z wyposażeniem wnętrz i drogerii. Za koncepcję strategiczną oraz realizację działań odpowiada agencja INSIGNIA.

Ceramika Paradyż wiosna/lato 2017 z agencją INSIGNIA

rsz_nowość_w_ofercie_paradyż_kolekcja_pandora

Ceramika Paradyż, która wchodzi w skład Grupy Paradyż, jednego z największych w Polsce producentów płytek ceramicznych, w ramach działań promocyjnych w okresie wiosna/lato 2017 będzie współpracować z agencją INSIGNIA.