X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Insignia wpiera świąteczne przygotowania Kamis

Koncepcję kreatywną kampanii świątecznej dla marki Kamis – czołowego producenta ziół i przypraw w Polsce – przygotowała agencja Insignia. Jest ona odpowiedzialna za przygotowanie działań digital marketingowych, współpracę z influencerami i współrealizację spotów reklamowych do internetu i tag-on do TV.

Insignia wygrywa przetarg na obsługę Social Media Alior Banku

Wraz z końcem lipca Insignia rozpoczyna współpracę z Alior Bankiem. Agencja odpowiedzialna będzie za prowadzenie profili i kontakt z konsumentami banku we wszystkich kanałach social media. Obsługę powierzono zespołowi doświadczonemu w branży finansów i bankowości.

Szymon Krzysiak kolejnym strategiem w Insignia

Do zespołu agencji digital marketingowej Insignia dołączył niedawno Szymon Krzysiak. Doświadczony specjalista objął stanowisko Senior Strategic Managera, odpowiedzialnego za realizację projektów klientów agencji.

Bosch opowiada historię, czyli jak wygląda storytelling w promocji AGD

W roku 2018 marka Bosch zdecydowała się między innymi na silną promocję dużego sprzętu AGD, w tym pralek i suszarek do ubrań. Po raz pierwszy, obok klasycznych działań wizerunkowych i sprzedażowych, marka zdecydowała się w pełni wykorzystać potencjał storytellingu. Za przygotowanie strategii mediowej i przeprowadzenie kampanii online odpowiada agencja Insignia.