reklama
ContentHouse znów powiększa swój zespół. Do działu content marketingu dołączyła nowa Content Executive, Sylwia Paszyna. Zajmie się m.in. współtworzeniem strategii content marketingowej dla klientów agencji.
Nowa członkini zespołu ContentHouse odpowiedzialna jest za tworzenie planów wydawniczych na blogi i portale branded contentowe, przeprowadzanie audytów contentowych, analizę zachowań użytkowników i współtworzenie strategii. – Dołączenie do zespołu ContentHouse to dla mnie szansa na rozwijanie własnego warsztatu – mówi Paszyna. Doświadczenie w pracy z tekstem chcę przełożyć na dostarczanie użytkownikom najlepszych treści i tym samym rozwijanie serwisów naszych klientów – dodaje nowa Content Executive w ContentHouse.
– Pozyskanie Sylwii Paszyny do naszego zespołu to prawdziwy hat trick ContentHouse. Dołączyła do nas specjalistka, która nie tylko ma wspaniałe kompetencje edytorskie i redakcyjne, zdolności analityczne i strategiczne, ale także duże umiejętności komunikacyjne. Jestem przekonany, że podobnie jak w przypadku naszych klientów, wkrótce podbije serca uczestników wielu wydarzeń branżowych i konferencji, podczas których może wystąpić w roli prelegenta. Niezwykle cieszę się z efektów tej rekrutacji – ocenia Grzegorz Miłkowski, CEO w ContentHouse.
Sylwia Paszyna jest absolwentką edytorstwa na Wydziale Polonistyki Uniwersytetu Jagiellońskiego. W czasach akademickich była bardzo zaangażowana w ruchy studenckie, należała m.in. do Komisji Konkursowej Rady Kół Naukowych. Karierę zawodową rozpoczynała w krakowskiej agencji Delante, gdzie była młodszą specjalistką SEO. Jako korektorka stale współpracuje z Wydawnictwem Czarnym. Pracowała też dla innych ogólnopolskich wydawnictw: Księgarni Akademickiej, Zielonej Sowy, Wydawnictwa Bezdroża, Universitas i Karakteru.
Wolny czas spędza nad dobrymi lekturami. Miłość do literatury przeradza się także w ręcznie przygotowywane kolaże z wycinków z gazet. Nadmiar energii wykorzystuje podczas zajęć tańca towarzyskiego lindy hop.