Telewizja WP rozpoczyna współpracę z ContentHouse
![](https://socialpress.pl/wp-content/uploads/2024/06/Informacja-prasowa_WPContentHouse-795x470.png)
Działania obejmują bieżącą komunikację na profilach społecznościowych Telewizja WP oraz Kabaret TV.
Działania obejmują bieżącą komunikację na profilach społecznościowych Telewizja WP oraz Kabaret TV.
Kampania ContentHouse i ORLEN Paczki, której efektem był poradnik „Jak contentem zapełnić łańcuch dostaw”, swoim zasięgiem i liczbą wyświetleń znacznie przerosła pierwotne estymacje. To jednak nie koniec sukcesów – projekt nagrodzony został statuetką Performance Marketing Diamonds!
Do grona klientów ContentHouse dołączył peater – aplikacja oferująca diety dopasowane do indywidualnych potrzeb użytkowników. Współpraca obejmuje kompleksowe działania strategiczne bazujące na content marketingu.
Kinga Ożóg awansowała w strukturach firmy na stanowisko Content Marketing Manager. Z ContentHouse związana jest od czerwca 2022 roku. Do tej pory pełniła funkcję Content Marketing Specialist.
Nasza nowa identyfikacja wykorzystuje Caret, symbol koniunkcji, w matematyce potęgi, a w programowaniu, w zależności od języka, np. początku linii.
Od marca Michał Grzebyk rozpoczął pracę na nowym stanowisku. Do tej pory zajmował w ContentHouse stanowisko Head of PR & Content Marketing, a wcześniej PR & Content Marketing Managera.