VIBEZ stawia na współpracę z ContentHouse przy projekcie skierowanym do Zetek
Działania obejmują obsługę komunikacji i kampanii w mediach społecznościowych w ramach akcji #MamWpływ.
Działania obejmują obsługę komunikacji i kampanii w mediach społecznościowych w ramach akcji #MamWpływ.
W ostatnich latach Monika Nykiel pełniła funkcję Content Marketing Managerki. Z
ContentHouse związana jest od 2015 roku. Od 9 lat rozwija również redakcję portalu
socialpress.pl.
Działania obejmują bieżącą komunikację na profilach społecznościowych Telewizja WP oraz Kabaret TV.
Kampania ContentHouse i ORLEN Paczki, której efektem był poradnik „Jak contentem zapełnić łańcuch dostaw”, swoim zasięgiem i liczbą wyświetleń znacznie przerosła pierwotne estymacje. To jednak nie koniec sukcesów – projekt nagrodzony został statuetką Performance Marketing Diamonds!
Do grona klientów ContentHouse dołączył peater – aplikacja oferująca diety dopasowane do indywidualnych potrzeb użytkowników. Współpraca obejmuje kompleksowe działania strategiczne bazujące na content marketingu.
Kinga Ożóg awansowała w strukturach firmy na stanowisko Content Marketing Manager. Z ContentHouse związana jest od czerwca 2022 roku. Do tej pory pełniła funkcję Content Marketing Specialist.
Nasza nowa identyfikacja wykorzystuje Caret, symbol koniunkcji, w matematyce potęgi, a w programowaniu, w zależności od języka, np. początku linii.
Od marca Michał Grzebyk rozpoczął pracę na nowym stanowisku. Do tej pory zajmował w ContentHouse stanowisko Head of PR & Content Marketing, a wcześniej PR & Content Marketing Managera.