X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Tutlo rozpoczęło współpracę z ContentHouse

Portfolio agencji poszerzyło się o Klienta z branży zdalnej edukacji. ContentHouse jest odpowiedzialny za realizację działań contentmarketingowych dla platformy nauki języka angielskiego Tutlo.

Akademia Marketingu nagrodzona Medalem Europejskim 2020!

Organizacja pracodawców prywatnych Business Centre Club po raz kolejny nagrodziła najbardziej innowacyjne firmy w kraju. Laureatem tegorocznego konkursu Medal Europejski została Akademia Marketingu, edukacyjny program wspierający działania marketerów w całej Polsce.

ContentHouse odpowiada za treści dla Lunching.pl

Agencja rozpoczyna współpracę z nowym klientem. ContentHouse odpowiedzialny jest za przygotowanie i realizację strategii content marketingowej dla polskiej platformy dostaw posiłków i zakupów – Lunching.pl.

Michał Grzebyk awansuje na stanowisko Head of PR & Content Marketing

Agencja ContentHouse rozwija dział PR & Content Marketing i planuje poszerzenie swoich kompetencji w zakresie wyspecjalizowanego content marketingu, m.in. dla branży medycznej i przemysłowej. Za te działania odpowiadać będzie Michał Grzebyk, który awansował w strukturze, zajmując stanowisko Head of PR & Content Marketing.

Business Centre Club i ContentHouse pomagają polskim firmom w przyspieszonej cyfryzacji

Sprzedaż i usługi oparte na internecie, cyfryzacja własnej administracji i aktywność marketingowa w sieci, stają się niezbędne do pozostania na rynku w erze postkoronawirusowej. W odpowiedzi na gwałtowne potrzeby zmian w funkcjonowaniu firm, Business Centre Club, we współpracy z ContentHouse, rozpoczyna cykl bezpłatnych webinarów edukacyjnych „Cyfrowa Firma”.

Niech Cię widzą w sieci – powstał poradnik tworzenia blogów i serwisów firmowych

Dlaczego ludzie wolą historię zamiast konkretnego produktu? Co to znaczy, że Twój content marketing jest o Twoich klientach, a nie o Tobie? Jak mierzyć, jak personalizować, jak pisać i wreszcie – jak to sprzedać? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań zdradza w swoim literackim debiucie Grzegorz Miłkowski, autor poradnika „Niech Cię widzą w sieci”.