X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Mosso Kewpie Poland nowym klientem ContentHouse

Mosso_1

Kewpie Corporation to japoński producent przypraw mokrych, który w 2017 roku przejął polską firmę Mosso Kwaśniewscy, stając się tym samy właścicielem stworzonej w latach 80-tych marki Mosso. W wyniku transakcji powstało Mosso Kewpie Poland. Za prowadzenie kampanii budowania świadomości produktów marki Mosso Impresje w Internecie odpowiedzialna jest agencja ContentHouse.

Komerso.pl – portal dla złaknionych wiedzy o e-commerce

Od lewej: Krzysztof Marzec, Patrycja Sass-Staniszewska, Grzegorz Miłkowski

Izba Gospodarki Elektronicznej (e-Izba), DevaGroup oraz ContentHouse tworzą portal komerso.pl, który ma stać się unikalnym miejscem na redakcyjnej mapie e-commerce. To właśnie tu czytelnicy znajdą merytoryczne i aktualne informacje o branży. VISA została pierwszym partnerem merytorycznym, wspierającym rozwój tego medium.

ContentHouse dołącza do e-Izby

ContentHouse-e-Izba

W kwietniu 2018 roku do Izby Gospodarki Elektronicznej dołączyła nowa spółka – agencja ContentHouse specjalizująca się w content marketingu.