reklama
Współpraca partnerska pomiędzy dwiema spółkami Grupy WPP umożliwi zwiększenie obecności w Europie i skalowanie oferty dla międzynarodowych klientów.
W ostatnim roku mieliśmy możliwość bliskiej współpracy z Scholz & Friends Group i stało się jasne, że dzielimy wspólne wartości i pasję do budowania przyszłości naszej branży. Grupa ma na koncie świetne, innowacyjne projekty o znaczącym wpływie na kulturę. Jesteśmy niezwykle podekscytowani mogąc ogłosić z nią to strategiczne partnerstwo. To ogromna szansa dla naszych klientów i partnerów. Jestem bardzo szczęśliwy, że będziemy w stanie zaoferować im jeszcze większy zasięg dzięki mocnej ofercie brand i customer experience w Niemczech i Szwajcarii.
– Jon Cook, VMLY&R global CEONasza decyzja o dołączeniu do świata VMLY&R motywowana jest wspólnymi wartościami i komplementarnością biznesową, dzięki której nasi klienci zyskają dodatkową „siłę rażenia” pod względem międzynarodowego zasięgu i rozwiązań technologicznych. Niezwykle cieszymy się z kulturowej zgodności pomiędzy naszymi zespołami i jesteśmy podekscytowani mogąc wspólnie tworzyć nowy rodzaj sieci w regionie państw niemieckojęzycznych. Z radością oczekujemy na nadchodzącą współpracę z naszymi nowymi kolegami w Kansas City i na całym świecie.
– Frank-Michael Schmidt, CEO Scholz & Friends Group
O VMLY&R:
VMLY&R to globalna agencja dostarczająca usługi z zakresu brand experience i customer experience, łącząca kreatywność, technologię i kulturę, aby tworzyć dla klientów powiązane marki (connected brands). Agencja zatrudnia niemal 7000 pracowników na całym świecie, m.in. w swoich największych biurach w Kansas City, Nowym Jorku, Londynie, São Paulo, Szanghaju, Singapurze i Sydney. Do klientów VMLY&R należą m.in. Colgate-Palmolive, Danone, Dell, Ford, New Balance, Pfizer czy Wendy’s. Więcej informacji znaleźć można na stronie www.vmlyr.com. VMLY&R jest spółką Grupy WPP (NYSE: WPP).
O Scholz & Friends Group:
Scholz & Friends należy do wiodących i najbardziej kreatywnych grup agencji w Niemczech od momentu swojego powstania w 1981 roku. W 2019 roku Scholz & Friends nagrodzono tytułem najlepszej niemieckiej agencji w konkursach Cannes Lions, Clio, London International Awards, CommAwards i Eurobest. Scholz & Friends Group zatrudnia ok. 1000 pracowników w swoich biurach w Berlinie, Hamburgu, Düsseldorfie i Zurychu. Więcej informacji znaleźć można na stronie www.s-f.com/en. Grupa Scholz & Friends Group jest częścią WPP od 2011 roku.