reklama
W badaniu satysfakcji klientów Kantar na zlecenie Media&Marketing Polska, agencja ContentHouse w kategorii „Agencje Digital 2020” została oceniona bardzo wysoko. Tym samym uznano ją z jedną z wiodących firm contentmarketingowych w Polsce.
Redakcja Media&Marketing Polska uzasadniając swoją decyzję napisała:
ContentHouse od lat cieszy się̨ uznaniem klientów, co dobitnie potwierdzają̨ wyniki Kantara. Świetne oceny za zadowolenie z obsługi klienta, kreację i produkcję, wymiary szczegółowe również powyżej średniej, jedna z najlepiej ocenianych agencji w tym roku. Na przestrzeni lat obecności w naszym raporcie CH wyrosła na jedną z wiodących firm contentmarketingowych w Polsce.
Wart podkreślenia jest również fakt, że ContentHouse jest pierwszą agencją w historii raportów Magazynu MMP, która czwarty rok z rzędu otrzymuje nagrodę.
“Jestem dumny, że mogę pracować z takim Zespołem, którego praca jest niezmiennie doceniana przez Klientów ContentHouse. To dla mnie olbrzymie wyróżnienie i zaszczyt, że od lat wspólnie robimy rzeczy, które plasują nas w czołówce polskich agencji” – mówi Grzegorz Miłkowski, CEO ContentHouse.
W raporcie, podobnie jak w poprzednich latach, firma otrzymała oceny zdecydowanie powyżej średniej. Najwyższe oceny odnotowano w kategoriach: zadowolenie z obsługi klienta (5.0), zadowolenie z kreacji i produkcji (5.0), skuteczność projektów (5.9), przestrzeganie zasad etyki zawodowej (5.9), wywiązywanie się z obietnic składanych w przetargach (5.6), oferowanie strategicznych i długofalowych rozwiązań (5.8), rozumienie briefu (5.6), obsługa w kanale mobilnym (5.8).
Więcej informacji: https://contenthouse.pl/blog/