reklama
ContentHouse rozpoczyna współpracę z ale.pl – sklepem internetowym oferującym elektronikę użytkową. Zakres obsługi agencji to przede wszystkim działania z zakresu content marketingu, performance marketingu, automatyzacji, a także doradztwo strategiczno-komunikacyjne.
W ramach stałej umowy ContentHouse zajmie się wielowymiarowymi działaniami marketingowymi, które mają na celu budowę rozpoznawalności oraz eksperckiego wizerunku marki ale.pl w segmencie sprzętu elektronicznego dla klientów B2B.
Agencja zajmie się opracowaniem strategii contentmarketingowej, a następnie treści edukacyjnych, przybliżających Klientom biznesowym ofertę produktową ale.pl. Na zaplanowane działania składają się również marketing automation oraz prowadzenie i optymalizacja kampanii mediowej.
Kochamy technologie oraz wszelkie nowe możliwości pojawiające się wraz z jej rozwojem i już od pewnego czasu szukaliśmy partnera, który pomoże nam dzielić się naszą wiedzą oraz zdobytym doświadczeniem w przystępny sposób, zarówno z naszymi obecnymi, jak i przyszłymi klientami. Kluczowym aspektem było znalezienie agencji, która podobnie jak my lubi wyzwania i nieszablonowe podejście. Wybór padł na ContentHouse i wierzymy, że z ich pomocą dostarczymy naszym klientom oraz czytelnikom bloga ale.pl wartościowe i ciekawe treści w możliwe najbardziej przystępnej formie – mówi Mariusz Zieliński, CEO & Founder w ale.pl.
Po stronie ContentHouse działania prowadzone będą przez zespół PR & Content Marketing pod kierownictwem Michała Grzebyka. Całokształtem działań strategicznych oraz ich taktyczną egzekucją zajmą się Jolanta Gwóźdź oraz Przemysław Henzel. Za przeprowadzenie kampanii mediowej oraz marketing automation odpowiedzialny będzie Media Manager, Michał Bednarczyk. Koordynacją współpracy z Klientem zajmie się Account Manager, Wioleta Zimmer.