reklama
Najnowsza kampania „Przyprawiaj wygodnie” jest kontynuacją działań marki. Jej komunikacja opiera się na wyróżnikach produktu, takich jak wygoda używania, łatwość przyprawiania, świeżość zachowana na dłużej i nowoczesny design. W materiałach kampanijnych marka prezentuje cały przekrój produktów w słoiczkach, aby podkreślić różnorodność i szeroką dostępność przypraw.
Insignia odpowiada za opracowanie koncepcji i realizację materiałów digital, w tym produkcję materiałów video oraz realizację materiałów graficznych i animowanych do mediów społecznościowych. Tegoroczną kampanię wspiera również dedykowany spot TV, który agencja realizowała w zeszłym roku we współpracy z Papaya Films.
W tym roku kampania „Przyprawiaj wygodnie” została również zaadaptowana na rynek rumuński.
W tym celu agencja przygotowała billboard sponsorski do telewizji oraz materiały digital – video na YouTube oraz media społecznościowe. Po stronie Insignii był koncept na adaptację materiałów oraz produkcja we współpracy z Papaya Films tj. nagranie lektora i realizacja materiałów video.
– Praca przy projektach dla marki KAMIS zawsze jest ciekawa i stanowi wyzwanie. W zeszłym roku prowadziliśmy dla klienta launch w tej kategorii produktowej na polskim rynku, a w tym roku miałam przyjemność rozwijać kampanię o nowe produkcje i formaty digitalowe, które mają za zadanie ugruntować pozycję marki KAMIS w tej kategorii. Cieszę się, że nasze realizacje spotkały się
z zainteresowaniem również w zagranicznych oddziałach McCormick, dzięki czemu w tym roku mieliśmy możliwość zaadaptowania kampanii również na rynek rumuński – Kinga Zborowska, Senior Account Manager, Insignia.
Insignia odpowiada za kreację i realizację kampanii. Zakupem mediów w Polsce zajął się Starcom Polska, a w Rumunii – Spark Foundry UK. Kampania trwa do 28 lutego.