X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Przyprawiaj wygodnie – kolejna odsłona kampanii KAMIS

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

KAMIS Przyprawiaj wygodnie!

reklama


Najnowsza kampania „Przyprawiaj wygodnie” jest kontynuacją działań marki. Jej komunikacja opiera się na wyróżnikach produktu, takich jak wygoda używania, łatwość przyprawiania, świeżość zachowana na dłużej i nowoczesny design. W materiałach kampanijnych marka prezentuje cały przekrój produktów w słoiczkach, aby podkreślić różnorodność i szeroką dostępność przypraw.

Insignia odpowiada za opracowanie koncepcji i realizację materiałów digital, w tym produkcję materiałów video oraz realizację materiałów graficznych i animowanych do mediów społecznościowych. Tegoroczną kampanię wspiera również dedykowany spot TV, który agencja realizowała w zeszłym roku we współpracy z Papaya Films.

W tym roku kampania „Przyprawiaj wygodnie” została również zaadaptowana na rynek rumuński.
W tym celu agencja przygotowała billboard sponsorski do telewizji oraz materiały digital – video na YouTube oraz media społecznościowe. Po stronie Insignii był koncept na adaptację materiałów oraz produkcja we współpracy z Papaya Films tj. nagranie lektora i realizacja materiałów video.

– Praca przy projektach dla marki KAMIS zawsze jest ciekawa i stanowi wyzwanie. W zeszłym roku prowadziliśmy dla klienta launch w tej kategorii produktowej na polskim rynku, a w tym roku miałam przyjemność rozwijać kampanię o nowe produkcje i formaty digitalowe, które mają za zadanie ugruntować pozycję marki KAMIS w tej kategorii. Cieszę się, że nasze realizacje spotkały się
z zainteresowaniem również w zagranicznych oddziałach McCormick, dzięki czemu w tym roku mieliśmy możliwość zaadaptowania kampanii również na rynek rumuński
– Kinga Zborowska, Senior Account Manager, Insignia.

Insignia odpowiada za kreację i realizację kampanii. Zakupem mediów w Polsce zajął się Starcom Polska, a w Rumunii – Spark Foundry UK. Kampania trwa do 28 lutego.