reklama
Koncern Samsung Electronics Polska wybrał agencję Green Parrot do obsługi kreatywnej dla dywizji Memory. Do zadań agencji będzie należało projektowanie strategii, a także kreacji do kampanii reklamowych i contentu do publikacji w social mediach. Współpraca potrwa minimum 2 lata.
„W zespole Green Parrot zaskoczyło nas niestandardowe, odważne podejście do naszych nadchodzących projektów. Dokładnie tego potrzebowaliśmy. Green Parrot, podobnie jak my, rozumie nowe technologie i zaskakuje nas innowacjami, które dopiero wchodzą na polski rynek. To wszystko w duchu eco-friendly” – skomentowała wybór agencji Agata Woźniak, marketing managerka w Samsung Memory.
Jednym z pierwszych zadań Green Parrot była współpraca kreatywna z dywizją Memory przy głośnej kampanii Ekotechnologiczni z udziałem przedsiębiorczyni i liderki zrównoważonego rozwoju, Martyny Zastawnej.
„Współpraca z Samsung Polska, globalną, nowoczesną firmą technologiczną, która jednocześnie doskonale rozumie marketing, świetnie pasuje do DNA naszego zespołu. Obserwujemy najnowsze trendy, szukamy innowacyjnych pomysłów, a także testujemy kolejne narzędzia, oparte o AI i marketing automation, aby zapewnić dywizji Memory najlepsze kreatywne rozwiązania w Polsce” – powiedziała Katarzyna Kalend, group account leaderka z Green Parrot, odpowiedzialna za bieżącą współpracę z klientem i project management.
Green Parrot to agencja digitalowa, która jest partnerem dla wszystkich osób, zainteresowanych rozwojem biznesu poprzez połączenie marketingu i technologii. Agencja zawsze specjalizowała się w dostarczaniu najbardziej innowacyjnych rozwiązań reklamowych i komunikacyjnych. Cała organizacja razem z software house Develtio to ponad 100 specjalistów z zakresu marketingu, IT i nowych technologii. Green Parrot zaufały m.in. Orange, Santander, Hitachi, Yves Rocher, BNP Paribas czy Polbruk.