Po 6 latach w agencji Green Parrot Grzegorz Górecki obejmuje dowodzenie w blisko 20-osobowym zespole, łączącym business development, client service i social media. Wcześniej pracował m.in. dla Agory, Autentiki czy BrainJuice Group.
Magdalena Michałek – Mudło wróciła do zespołu agencji marketingowej Green Parrot po 4 latach przerwy jako Social Media Team Leaderka. Wcześniej pracowała m.in. dla 1000ideas i TBWA/Worldwide.
Od 1 lutego 2023 roku Karolina Studzińska dołącza do agencji marketingowej Green Parrot jako Client Service Manager. Wcześniej zdobywała doświadczenie m.in. w .bringMore Advertising i 19 Południku.
Michał Bednarczyk, head of performance w warszawskiej agencji digitalowej Green Parrot, rozwija dział marketing automation. Tworzy struktury, procesy i ścieżkę rozwoju dla mediowców, którzy chcą rozwijać się w dziedzinie automatyzacji. W 2023 roku marketing automation i rozwiązania no-code będą najbardziej perspektywiczną gałęzią marketingu internetowego.
Koncern Samsung Electronics Polska wybrał agencję Green Parrot do obsługi kreatywnej dla dywizji Memory. Do zadań agencji będzie należało projektowanie strategii, a także kreacji do kampanii reklamowych i contentu do publikacji w social mediach. Współpraca potrwa minimum 2 lata.
Natalia Wasyluk, wcześniej Head of Creative w warszawskiej agencji marketingowej Green Parrot, objęła dowodzenie nad rozwojem projektu Human Intelligence on Demand – innowacyjnej formy współpracy marketingowej.
Ceramika Paradyż wybrała agencję Green Parrot do kompleksowego wsparcia marketingowego w formule 360 stopni. Polska firma obecna na 50 rynkach zagranicznych rozwija swoje technologiczne zaplecze i planuje kolejne projekty.
Magda Baljon, od 6 miesięcy creative team leader w warszawskiej agencji marketingowej Green Parrot, awansowała do roli head of creative. Przejmuje stanowisko Natalii Wasyluk, która zajmie się rozwojem nowego projektu agencji na rynku polskim i międzynarodowym.
Na 13. urodziny firmy zespół agencji digitalowej Green Parrot w ostatnim kwartale powiększył się o 11 nowych specjalistów. Seniorzy z długoletnim stażem awansują. Trwają kolejne rekrutacje. Cała struktura firmy przechodzi istną (r)ewolucję. To wszystko efekt długofalowej strategii rozwoju, jaką przyjęli partnerzy zarządzający Szymon Paroszkiewicz i Jarosław Stolarek.