X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Kamikaze wygrało przetarg na obsługę marki Vitaflo, z portfolio Nestlé

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

V

reklama


Grupą docelową marki Vitaflo są osoby z fenyloketonurią (PKU) oraz ich rodziny i  znajomi – osoby związane pośrednio lub bezpośrednio z tym schorzeniem.

Kamikaze rozpoczyna obsługę brandu Vitaflo, po wygranym przetargu, zorganizowanym przez Nestlé Polska. Umowa pomiędzy firmami została podpisana bezterminowo.

Zakres współpracy obejmuje stworzenie i wdrożenie nowej strategii komunikacji marki Vitaflo w digitalu oraz wypracowanie nowej linii wizualnej wraz z logotypem. Agencja Kamikaze w ramach działań prowadzi kanały social media: facebook oraz instagram, jak również przeprowadza tam działania dodatkowe jak konkursy, aktywacje.

W scope prac są również sezonowe kampanie, sesje foto/video oraz odświeżenie strony www wraz z nowym contentem.

Kamikaze (www.kamikaze.digital) to działająca od 17 lat agencja strategiczno-kreatywna z digitalowym backgroundem. Wśród jej klientów znaleźli się m.in. Bricomarché, Google, marki L’Oréal, Semilac, Danone, Kaufland Polska, marki Coty,Shell, Ticketmaster.

Od końca 2017 roku Kamikaze jest częścią Grupy Altavia.