reklama
Altavia Kamikaze + K2 zajmie się bieżącą obsługą profili Bricomarche na Facebooku, Instagramie oraz YouTube, koordynacją współprac z kreatorami kontentu, influencerami oraz ambasadorami marki, jak również działaniami z zakresu paid media (kampanie zasięgowe w mediach społecznościowych).
– Oceniliśmy propozycje Altavia Kamikaze + K2 jako najcelniej dopasowane do naszych oczekiwań i celów marki Bricomarché. Wybraliśmy koncepcję kreatywną, która według nas skutecznie będzie wspierać budowanie wizerunku Bricomarché w social mediach – mówi Sandra Suduł, ekspertka ds. social media w centrali Bricomarché.
W ramach pierwszych działań po zwycięskim przetargu Altavia Kamikaze + K2 podjęła współpracę z nową ambasadorką Bricomarché, Iwoną Kuziorą, ekspertką od DIY (Do It Yourself – zrób to sam) (https://www.instagram.com/ivoadventures/reels/?hl=en), z którą agencja będzie tworzyć content na YouTube, Facebook i Instagram.
Altavia Kamikaze + K2 to organizacja powstała z połączenia Altavia Kamikaze oraz K2 Precise i K2 Create. Nowy podmiot łączy kompetencje Altavia Kamikaze – agencji kreatywnej i komunikacyjnej z technologicznym DNA, obecnej na rynku od 18 lat; z kompetencjami K2 Create – agencji kreatywnej z 26-letnią historią, prekursora branży digital w Polsce oraz K2 Precise – specjalizującej się w kampaniach mediowych, w tym performance, SEO, content i rozwiązaniach martech. Spółki funkcjonują pod wspólnym brandingiem.
Grupa Altavia to pierwsza niezależna globalna grupa specjalizująca się w usługach marketingowych dla retailerów. Założona w 1983 roku przez Raphaëla Palti, jej prezesa i dyrektora generalnego, Grupa oferuje rozwiązania w zakresie aktywizacji sprzedaży specjalnie dostosowanej do potrzeb branży retail. Obecna w 45 krajach na 4 kontynentach Grupa Altavia obsługuje ponad 500 marek i retailerów. W 2022 r. Altavia zatrudniała 2800 pracowników i osiągnęła obroty na poziomie 801 mln euro.
Retail for Humans
www.altavia-group.com