reklama
2 grudnia po raz piętnasty przyznano nagrody w konkursie IAB MIXX Awards, wyłaniając najlepsze kampanie digitalowe. Wśród najczęściej nagradzanych i wyróżnianych projektów znalazły się aż dwa zrealizowane przez VMLY&R: „Lepszy dom sprawdza się w sporcie” (IKEA x Decathlon) oraz „Mały Głód x Instant Reaction Ads” (Danone). Łącznie VMLY&R otrzymała aż 9 nagród, 2 wyróżnienia oraz tytuł Agencji Roku.
MIXX Awards organizowane przez IAB Polska to konkurs skierowany zarówno do agencji, domów mediowych, jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji czy budżetu kampanii. Warunkiem wzięcia udziału jest zrealizowanie projektu wykorzystującego przynajmniej jeden kanał digital.
O złote, srebrne i brązowe statuetki IAB MIXX Awards 2021 zawalczyły 42 kampanie reklamowe (spośród ponad 230 zgłoszeń), które otrzymały łącznie 68 nominacji w 15 kategoriach konkursowych.
Agencja VMLY&R Poland zdobyła następujące nagrody:
- SREBRO | Innovation & Smart Solution | VMLY&R, Przestrzeń, Wavemaker, MEDIAHUB | Lepszy dom sprawdza się w sporcie | IKEA x Decathlon
- SREBRO | Limited Budget | | VMLY&R, Przestrzeń, Wavemaker, MEDIAHUB | Lepszy dom sprawdza się w sporcie | IKEA x Decathlon
- BRĄZ | Best Use of Social Media | VMLY&R, Przestrzeń, Wavemaker, MEDIAHUB | Lepszy dom sprawdza się w sporcie | IKEA x Decathlon
- BRĄZ | Innovation & Smart Solution | VMLY&R, inSTREAMLY | Mały Głód x Instant Reaction Ads | Danone | Danio
- BRĄZ | Data Driven & Precision Marketing | VMLY&R, inSTREAMLY | Mały Głód x Instant Reaction Ads | Danone | Danio
- BRĄZ | Games & eSport | VMLY&R, inSTREAMLY | Mały Głód x Instant Reaction Ads | Danone | Danio
- BRĄZ | Digital Experience | VMLY&R, inSTREAMLY | Mały Głód x Instant Reaction Ads | Danone | Danio
- BRĄZ | Public Service, Non-Profit Campaign & CSR | VMLY&R, Havas Media | Gdzie są nasze Patronki? | Bank BNP Paribas
- BRĄZ | Public Service, Non-Profit Campaign & CSR | VMLY&R, Screen Network, Wavemaker, Papaya Films | Niewidzialne Rany | SOS Wioski Dziecięce
- WYRÓŻNIENIE | Cross Media Integration | VMLY&R, Publicis Worldwide Polska, Havas Media | Świat Cię potrzebuje | Bank BNP Paribas
- WYRÓŻNIENIE | Digital Experience | VMLY&R, Przestrzeń, Wavemaker, MEDIAHUB | Lepszy dom sprawdza się w sporcie | IKEA x Decathlon
Podczas tegorocznych IAB MIXX Awards przyznano także pięć nagród specjalnych za dokonania. Agencją Roku zostało VMLY&R, Domem Mediowym Roku – Havas Media, natomiast Reklamodawcą Roku – Grupa Żywiec. Człowiekiem Roku został Piotr Piętka (CEO Publicis Groupe w Polsce, na Ukrainie i w krajach bałtyckich), a Robert Dyczkowski, Bartłomiej Romański, Daniel Surmacz, Paweł Chodaczek, którzy są założycielami RTB House, otrzymali Nagrodę Specjalną IAB Polska za całokształt dokonań.
W tym roku zdecydowaliśmy się przyznać Nagrodę Specjalną za całokształt dokonań Robertowi Dyczkowskiemu, Bartłomiejowi Romańskiemu, Danielowi Surmaczowi i Pawłowi Chodaczkowi. W niespełna kilka lat stworzyli globalną spółkę, która uważana jest za jedno z najszybciej rozwijających się przedsiębiorstw technologicznych w licznych światowych rankingach. Mocno trzymam kciuki za ich kolejne imponujące sukcesy. Człowiekiem Roku został Piotr Piętka, CEO Publicis Groupe w Polsce, na Ukrainie i w krajach bałtyckich, który jest wybitną postacią branży reklamowej, od ponad 20 lat odnosi sukcesy zarówno na polskim rynku, jak i międzynarodowym. Nagroda jest uhonorowaniem jego dotychczasowego dorobku oraz ponadprzeciętnych zasług. Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska