reklama
adidas Originals na nowo zaprojektował kultową sylwetkę buta Forum, tym razem w hołdzie współczesnym twórcom kultury, którzy definiują styl jutra. Marka zachęca nowe pokolenie do przyjęcia otwartej postawy oraz do tego, by nie bać się eksperymentować z tym, co nowe.
W ciągu dziesięcioleci, które upłynęły od debiutu adidas Forum na boisku, ten ponadczasowy model odegrał istotną rolę w kształtowaniu kultury. Jako prawdziwa ikona stylu był nieustannie adaptowany i umieszczany w innym kontekście przez młodych trendsetterów. Mając swoje korzenie w koszykówce, dziś model Forum stanowi otwarte zaproszenie do estetycznej autoekspresji – wyróżnia się na stopach artystów, muzyków, projektantów czy działaczy lokalnych społeczności.
W polskiej odsłonie kampanii adidas Forum wystąpił raper Young Igi, para sneakerheadów – Kamil Tomaszewski (InstaBaks) i Renata Klimczak (Pani Kotta), fotografka – Kasia Mikołowicz (dscll) oraz duet TikTokerów – Sebastian i Hubert Kuca (Twins Style). Na ich kanałach można zobaczyć filmy, które powstały na potrzeby kampanii. Young Igi pojawi się również na muralu w centrum Warszawy.
Oferta Forum w sezonie jesień/zima 2021 inspirowana jest estetyką lat 80. Kultowy adidas Forum został zaprojektowany na nowo w trzech różnych stylach, z których każdy nawiązuje do kultowej sylwetki tego modelu. Forum Exhibit Low zawiera wszystkie klasyczne elementy buta o niskim profilu, z odpinanym paskiem, białą skórzaną cholewką z czerwonymi akcentami i granatowymi detalami, a także gumową podeszwą zewnętrzną. Z kolei, Forum Exhibit Mid jest dostępny w wyrazistym pastelowym niebieskim kolorze. Kolekcję uzupełnia ikoniczny model Forum Low w inspirowanej koszykówką kolorystyce: białej, granatowej, czerwonej i żółtej.
Dodatkowo, na sezon jesień/zima 2021 adidas Originals oddaje hołd ponadczasowemu wzorowi sneakerów, wprowadzając na nowo zaprojektowane wersje modelu Forum Mid i Forum Low w charakterystycznej dla tego modelu biało-niebieskiej kolorystyce.
Za koncepcję kreatywną, dobór ambasadorów, organizację planu nagraniowego oraz przygotowanie wysyłki kreatywnej odpowiada VMLY&R Poland. Za współpracę z Young Igi odpowiada dom mediowy MediaCom.
adidas Forum są dostępne od 16 lipca w wybranych sklepach stacjonarnych adidas oraz na stronie.