X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Agencja INSIGNIA rozszerza portfolio o branżę nieruchomości

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

Jesionova

reklama

Grupa Fracthon to krakowski deweloper, który powierzył agencji INSIGNIA działania w zakresie promocji swoich nowych inwestycji.

Od lutego 2019 roku zespół agencji INSIGNIA obsługuje nowego klienta – spółki deweloperskiej grupy Fracthon. Pierwszym wspólnym projektem jest promocja najnowszej inwestycji dewelopera, realizowanej w pięknej okolicy – dzielnicy Wola Justowska w Krakowie, z widokiem na wzgórza Bielańsko-Tynieckiego Parku Krajobrazowego. „Jesionova” to elegancki i nowoczesny projekt apartamentów dla wymagających klientów. Dlatego opracowanie strategii komunikacji tej inwestycji mieszkaniowej powierzono doświadczonej agencji INSIGNIA.

Współpraca z agencją INSIGNIA przebiega przede wszystkim terminowo i profesjonalnie. Wdrażane rozwiązania marketingowe zmierzają do przedstawienia inwestycji jako projektu zaspokajającego często poszukiwane dziś potrzeby – stworzenia optymalnych warunków do mieszkania, pracy i wypoczynku. Strategia komunikacji jest spójna z wizją i założeniami towarzyszącymi opracowaniu projektów deweloperskich przez grupę Fracthon – mówi Barbara Łępicka-Głusek z grupy Fracthon.

W ramach współpracy, agencja opracowała corporate identity dla nowej inwestycji oraz zaprojektowała i wdrożyła funkcjonalną stronę (https://jesionova.pl). Agencja odpowiedzialna jest również za projekt kampanii outdoorowej – bilboardy oraz reklamę prasową. Sprzedaż apartamentów Jesionova wspierać będzie kampania mediowa, za której opracowanie oraz obsługę odpowiada dział mediowy INSIGNII.

– Nieruchomości to ciekawe wyzwanie dla naszego zespołu. Stworzyliśmy spójny branding nowej inwestycji, zarówno na poziomie wizualnym, jak i wartości, jakimi kieruje się Klient. Jestem przekonany, że dzięki naszym działaniom, Jesionova będzie świetnym sprzedażowym wynikiem dla grupy Fracthon – mówi Tomasz Michalik, Chief Innovation Officer w Insignii.

Współpraca została nawiązana w wyniku działań new business. Kampania potrwa do końca 2019 roku.

Zespół projektowy: Kinga Zborowska, Agnieszka Cachro (client service), Katarzyna Kijas (strategia), Dominik Wąsik, Jakub Smorawski (kreacja).