X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Agencja V&P współpracuje z Neo Make Up.

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

Neo Make Up

reklama

Marce Neo Make Up przyświeca idea „Perfection is simple”, która oznacza, że każda kobieta może w prosty sposób wykonać perfekcyjny makijaż i podkreślićto, co w niej najpiękniejsze. Działania agencji wpisują się w ten wiodący komunikat.

– Mamy świadomość, że działamy na bardzo konkurencyjnym rynku. Dlatego szukaliśmy partnera, który podkreśli wyjątkowość naszej oferty. Przekaże naszą ideę marki. Neo Make Up to linia kosmetyków premium dla świadomych kobiet. Projektując ją od razu postawiliśmy na minimalizm, klasykę i najwyższą jakość. Kiedy zobaczyliśmy pomysły strategiczne agencji V&P okazało się, że to jest to czego szukaliśmy – mówi Kamila Błażejewska, współwłaścicielka firmy Cosmo Group.

Polski rynek kosmetyczny jest niezwykle dynamiczny, każdego roku przybywa blisko 300 nowych produktów do pielęgnacji twarzy. Dla porównania, u naszych zachodnich sąsiadów co roku debiutuje ich dziesięciokrotnie mniej. Polska jest szóstym rynkiem kosmetyków w Europie i rośnie najszybciej
z liderów, co świadczy o potencjale, ale i o silnej konkurencji branżowej.

– Praca z nową marką to wyzwanie. W odpowiedzi na brief dotyczący Neo Make Up daliśmy kobietom obietnicę, że piękno tkwi w minimalizmie i w odpowiednio dobranych, profesjonalnych kosmetykach. Efektem połączenia z jednej strony prostoty, a z drugiej profesjonalizmu było nadanie komunikacji unikatowego języka wizualnego. Gdy świat makijażu pełen jest nasyconych barw, my postawiliśmy na prostą formę, sięgając po minimalistyczne czarno-białe fotografie. To zupełnie nowe podejście w komunikacji kosmetyków kolorowych.  Pomysł strategiczny znacząco wyróżnia produkty Neo Make Up na tle branży, na czym zależało nam i klientowi. mówi Przemysław Guzik, Senior Strategic Planner Agencji V&P.