Do zespołu V&P Agencji Marketingu Konwersji 360 dołączyły trzy nowe osoby wzmacniając dział obsługi klienta i dział kreacji. Bartosz Wdowiak i Joanna Lenkowska objęli stanowiska account managerów. Ada Hertmann jako graphic designer powiększyła skład osobowy zespołu graficznego agencji.
Hochland świętuje 25-lecie obecności na polskim rynku. Z tej okazji wystartowała ogólnopolska loteria promocyjna marki, którą promuje spot reklamowy „To jest pyszne od 25 lat”. Na planie zdjęciowym ponownie spotkali się aktorzy, którzy wiele lat temu wcielili się w rolę szkolnych przyjaciół w reklamie producenta serów. Za koncepcję i realizację kampanii oraz loterię odpowiada Agencja Reklamowa V&P. To kolejna współpraca Hochlandu z zespołem V&P.
Sebastian Szaraniec dołączył do zespołu V&P i objął funkcję Head of Digital. To nowe stanowisko
w strukturach firmy. W związku z intensywnym rozwojem agencji, zdecydowano się na wyodrębnienie stanowisk i utworzenie nowego. Do tej pory połączone funkcje Head Concept & Digital pełnił Arek Legoń, który teraz skupi się na zadaniach strategicznych jako Head of Concept.
Agencja V&P umocniła swą pozycję w branży beauty, współpracując z firmą Cosmo Group, producentem kosmetyków Neo Make Up. Umowa obejmuje opracowanie i realizację strategii komunikacji marki, w tym tone–of-voice i identyfikację wizualną.
Katarzyna Radecka i Maciej Piątek dołączyli do zespołu Agencji V&P. Katarzyna Radecka jest w agencji nowym Business Development Managerem i będzie odpowiadać za rozwój i nawiązywanie relacji z nowymi klientami. Zespół kreatywny zyskał wsparcie w osobie Maćka Piątka obejmującego stanowisko Art Director. Głównym jego zadaniem będzie tworzenie konceptów kreatywnych dla wybranych klientów agencji.